Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Krzywy

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miasto
    Szczecin
  1. Krzywy

    mam idealnego penisa

    Jak by sie kiedys cos wydażyło to może, kto wie, ok lece bo walentynki dzis. wszystkiego dobrego wszystkim pozytywnym Panią.
  2. Krzywy

    mam idealnego penisa

    oooo jaki słodki!!! Jestem z miasta (o kurwa ale fajnie)Spierdalaj gówniarzu i nie patrz na moje jaja mały zboczeńcu kochający zwierzęta.
  3. Krzywy

    mam idealnego penisa

    masz rację Madziu ale niektóre buraki nie słyszały nawet o takiej funkcji w telefonie jak automatyczne wpisywanie tekstu a sami robią takie błędy że się w głowie nie mieści i sądząc po słowach takich jak "gimbusy z podstawufki" "wenszem""kturom" to są z jakiejś wiochy zabitej dziurami. bujaj sie szmaciażu i ty mnie polskiego nie ucz a sam podejzewam ze masz ze 14 lat i mòw do mnie na pan . Więc nie patrz na mnie bo jesteś za młody żeby oglądać zdjęcia dorosłych ludzi a teraz idź wydoić te wszystkie swoje zwierzęta czy cokolwiek tam z nimi robicie w twoich stronach i zacznij używać tego daru internetu w jakiś inny sposób bo podejrzewam że na twojej wsi dopiero od dwóch tygodni jest zasięg.
  4. Krzywy

    mam idealnego penisa

    Do: madzia nie sluchaj . ja ci sie nie dziwie jako kobieta tez bym prawdo podobnie chcial;)))
  5. Krzywy

    mam idealnego penisa

    spokojnie dziewczyny ignorowac buractwo. jedna z dziewczyn ma przezyc swoj pierwszy raz dzisiaj a ty o takivh pierdołach gadasz , wez znajdz sobie inne forum na kturym sobie popiszesz pierdoły.
  6. Krzywy

    Krzywy penis

    nie prostuj stary krzywizna to zaleta. niezły fiut dobrych rozmiarow, jak nauczysz sie nim posługiwac to kazda panna bedzie zadowolona
  7. Krzywy

    mam idealnego penisa

    do :dziewica 18 . nie przejmuj sie bedzie dobze, wes sobie banana i odmiez linijka 16cm od samej gury , nie jest w cale tak duzo. a chlopaki czesto ubarwiaja swoje rozmiary takze nie masz sie co bac. powodzenia młodzi kochankowie.
  8. Krzywy

    mam idealnego penisa

    do:rafik HORY ŁBIE!!!! pocxytaj jakąś książkę a nie wchodzisz na fora wacki oglądać. a jak masz większego to gratuluję chociaż z wypowiedzi pani nie nadaje się takiej do używania wobec kobiet
  9. Krzywy

    mam idealnego penisa

    do :aneta I nie to nie Paweł
  10. Krzywy

    mam idealnego penisa

    do: wariatkaaa sam nie wiem dla czego, dla waszej przyjemnosci, upustu hejtow, czy z czystej ciekawosci na reakcje.
  11. Krzywy

    mam idealnego penisa

    Dziękuję panią Za oceny i normalne wypowiedzi oczywiście musiał się trafić zazdrosny kolega ale patrząc po początkach tych konwersacji to i tak jest okej.
  12. Krzywy

    mam idealnego penisa

    oo dziekuje panią bardzo, jednak jest nadzieja, jestem ze szczecina ale zajęty sorki.
  13. Krzywy

    mam idealnego penisa

    do:gej27 czyli moj maly ci sie podoba . szkoda ze to facetowi ale coz. anal lubie ale nie z facetem dzieki.
  14. Krzywy

    mam idealnego penisa

    do autora :Skoro wiesz, że istnieje punkt G, to pochwal się i napisz w którym on jest miejscu z dokładnością do 1. centymetra. Że mitem jest łechtaczka, świadczy o tym, że mitem jest dla ciebie seks z dorodną kobietą, a faktem masturbacja własnom łapom. Mam rację? Wklej tu mp4 jak walisz konia i strzelasz spermą, albo jak masz wsuniętego siurka do cipki. jestem pewien ze moje życie seksualne jestvznacznie bardziej urozmaicone i ciekawsze niz twoje a seksu z dorosła kobietą uczyłem sìe w wieku 17 lat.
  15. Krzywy

    mam idealnego penisa

    do:basia19 palcem nie docierasz do punktu G ? nie potszebujesz dildo, ja znajduje go na koniuszku serdecznego palca okolo 8 cm. Ale kazda z pań jest inna, pozazdroscic tylko ze masz tak delikatna łechtaczke ze same jej pieszczenie sprawia ci przyjemnosc. podkreslam tylko z moich doswiadczen tylko 2 moje partnerki mialy wrazliwa łechtaczke ,lizanie jej bylo dla nas oboje bardzo przyjemne pozostałe partnerki łacznie z obecną preferują penetracje. nie ma potszeby zucac wyzwiskami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...