Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

alis17

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Sieradz
  1. alis17

    ciaza

    Najlepiej będzie jak wykonasz test ciążowy.
  2. alis17

    ciążą

    Najlepiej wykonaj test ciążowy.
  3. alis17

    Yaz

    Witam. Jestem w trakcie brania drugiego opakowania tabletek Yaz. Na wstępie zaznacz, że przyjmuję tabletki antykoncepcyjne po raz pierwszy w życiu. I mam odnośnie ich pytanie, a mianowicie podczas brania tabletek z pierwszego opakowania wystąpiło u mnie krwawienie śródcykliczne i pojawiło się ono półtora tygodnia przed wzięciem tabletek placebo i tyleż też trwało. Myślałam, że gdy zacznę przyjmować białe tabletki (placebo), to gdzieś w okolicach 3 tabletki pojawi się okres, jednak nic takiego nie nastąpiło. Zaznaczę również, że nie wystąpiły u mnie wymioty oraz biegunka. Czy któraś z Was miała również taki problem na początku przyjmowania Yazz-u? Aktualnie biorę drugie opakowanie i zostało mi jeszcze 9 tabletek różowych i następnie białe i zastanawiam się czy wystąpi okres. Aktualnie nie mam żadnych krwawień. Wiem, że organizm musi przyzwyczaić się do antykoncepcji, jednak powiem Wam, że można z lekka od tego zwariować... Będę wdzięczna za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  4. Witam. Jestem w trakcie brania drugiego opakowania tabletek Yaz. Na wstępie zaznacz, że przyjmuję tabletki antykoncepcyjne po raz pierwszy w życiu. I mam odnośnie ich pytanie, a mianowicie podczas brania tabletek z pierwszego opakowania wystąpiło u mnie krwawienie śródcykliczne i pojawiło się ono półtora tygodnia przed wzięciem tabletek placebo i tyleż też trwało. Myślałam, że gdy zacznę przyjmować białe tabletki (placebo), to gdzieś w okolicach 3 tabletki pojawi się okres, jednak nic takiego nie nastąpiło. Zaznaczę również, że nie wystąpiły u mnie wymioty oraz biegunka. Czy któraś z Was miała również taki problem na początku przyjmowania Yazz-u? Aktualnie biorę drugie opakowanie i zostało mi jeszcze 9 tabletek różowych i następnie białe i zastanawiam się czy wystąpi okres. Aktualnie nie mam żadnych krwawień. Wiem, że organizm musi przyzwyczaić się do antykoncepcji, jednak powiem Wam, że można z lekka od tego zwariować... Będę wdzięczna za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  5. Bardzo dziękuję za cenną odpowiedź. Serdecznie pozdrawiam.
  6. Witam. Mam dokładnie taki sam problem jak Ty. Czy byłaś u lekarza? Robiłaś badania? Co Ci wykazały?
  7. Dziękuję za odpowiedź. Jakieś półtora roku temu miałam taki sam problem, gdy się zdenerwowałam, to drętwiały mi ręce, następnie ból szedł do szyi, która mi drętwiała, miałam problemy z oddychaniem. Przed długi czas był spokój, aż do teraz... Tylko, że teraz nie mam drętwienia rąk, ani szyi, tylko taki ucisk w piersiach i te kłopoty ze zrobieniem głębokiego oddechu... A im częściej o tym myślę, tym ten ciężar wydaje mi się większy... Jednak wzięłam Nospę i troszkę zelżał... Mam nadzieję, że w końcu minie całkowicie :)
  8. Witam Was serdecznie. Od maja tamtego roku żyję w stresie. Mój organizm chyba zaczął się buntować... Od ponad tygodnia czuję w piersiach taki dziwny ciężar i mam problem z wzięciem głębokiego oddechu... Na prawdę stało się to dla mnie bardzo uciążliwe... A im bardziej zaczynam o tym myśleć, tym objawy są silniejsze i nie ustępują... Strasznie się boję, że to coś z sercem. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek? Czy podczas nerwicy można mieć takie właśnie problemy z oddychaniem? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam.
  9. alis17

    Imiona naszych pupili

    Chomiczka - Lady Chomik - Bandziorek Suczka - mała - Lucy Suczka - duża - bernardynka - Sara :)
  10. Ja mam dwa chomiczki oraz dwie suczki :)
  11. Dziękuję Wam za te cenne uwagi. Jestem ogromnie wdzięczna za odpowiedź. To prawda, że żyję w ciągłym stresie, już jak widać długi czas, bo od maja minęło kilka dobrych miesięcy. Cieszę się, że znalazłam ten portal, na którym mogę podzielić się moimi wątpliwościami. To na prawdę wiele daje, zwłaszcza, że nie mam z kim o tym wszystkim porozmawiać... Jeszcze raz dziękuję, miło, że są tutaj takie życzliwe osoby, które odpowiadają na pytani. Serdecznie Was pozdrawiam.
  12. Witam. Odbyłam stosunek w maju tego roku, od tego czasu miałam 8 miesiączek trwających średnio po 5 dni. Wykonałam około 10 testów ciążowych w różnych odstępach czasowych, wyniki - negatywne. Od jakiegoś czasu co pewien czas mam w brzuchu dziwne uczucie jak gdyby coś mi się tam ruszało, mam również problem z zaparciami, towarzyszy mi to już długi czas. Czy pomimo tylu (obfitych) miesiączek i negatywnych wyników testów mogę być w ciąży? Co to za dziwne ruchy? Jestem już strzępkiem nerwów... :( Zapewne uznacie moje pytanie za głupie, że jestem puszczalska czy coś, ale to był mój pierwszy raz, od tego czasu ani razu nie uprawiałam seksu... Nawet nie wiecie w jakim żyję stresie, nie daje sobie z tym już rady... :( Od maja codziennie o tym myślę... Zapewne powiecie, że mogłam iść do lekarza... Ale proszę Was - takie odpowiedzi sobie darujcie... Chciałabym od Was usłyszeć co Wy uważacie na temat tych dziwnych objawów? Co to może być? Może to reakcja na ten wielomiesięczny stres? Dzisiaj od tego myślenia ciągle jest mi niedobrze... boli mnie głowa... Będę wdzięczna za Wasze odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...