Forum Żywienie i fitness

Powrót do wagi sprzed ciąży

~Malinka1803

~Malinka1803

Witam postanowiłam napisać na tym forum gdyż chcialabym uzyskać kilka porad jak skutecznie schudnąć ok 10kg. Otóż mam 25 lat 165 cm. wzrostu i 70kg. wagi. Przed ciążą ważyłam tak w granicach 60kg. moim największym kompleksem jest duży brzuch ogólnie to w tych okolicach zbiera mi się tłuszczyk:-] nogi mam ładne zgrabne szczupłe ale ten brzuch i wałki na plecach:-( to moja zmora:-( odżywiam się byle jak muszę się do tego przyznać szczerze nie raz nie jem cały dzień to znów na drugi dzień jem co chwila:-/ lubie słodycze i lubie podjadać między posiłkami. nie wiem jaką dietę zastosować i jakie ćwiczenia żeby to się zgrało i dawało efekty. Dodam że zajmuję się synkiem który nie może jeść nabiału także wolałabym żeby i moja dieta nie była zbyt skomplikowana ponieważ i tak spędzam dość czasu w kuchni na pichceniu dla niego. proszę o rady będę wdzięczna bardzo może z Waszą pomocą uda mi się zrzucić cokolwiek. z góry dziękuje

Odpowiedzi znajdują się poniżej

aanielkaa

aanielkaa

na pewno Ci sie uda napisz tylko ile jestes po ciązy i czy po ciazy cos schudlas czy waga sie zatrzymała.
szczerze mowiac to nie wazysz jakos super duzo wage masz w normie. ale jesli chcesz schudnac to bedziesz musiala oprocz paru wyrzeczen jednak troche pocwiczysz mam nadzieje ze znajdziesz chwile!

17 aanielkaa Kobieta, 39 lat, Kraków
~Malinka1803

~Malinka1803

minęło już ponad 3lata od porodu i waga stoi w miejscu chociaż kiedyś 2 kg. spadło ale to był sezon pracy bo mamy plantacje truskawek także trochę się ruszałam więcej i jeść nie było czasu:-] ale ja źle się czuje kiedy widzę siebie w lustrze... chcialabym znów nosić rozm.38...

muszka19

muszka19

hej :)
bedziesz nosiła rozmiar 38 moze nawet w te wakacje :)
tylko musisz zrezygnowac z:
pieczywa
makaronów
sosów
pierożków
zup zaprawianych śmietaną (mozesz jesc bez smietany)
sera żółtego
owocowych jogurtów (mają dużo cukru)
ziemniaków

jedz:
chude wedliny
mace zamiast chleba
lekkie zupki jakies krupniczki itd z mala iloscia warzyw bardziej do popicia, bez kluseczków jak juz to troszke
chudy kotlecik z piersi gotowany na parze i suróweczka np z buraczków bez ziemniaków
pij ok 2 litrow wody dziennie
zrezygnuj z kolacji o 17 zjedz owsianke płatki na pleku, ewentualnie kanapeczke z łososiem

rób:
brzuszki
spaceruj dużo
hula hop
wysypiaj sie 8 godzin - to korzystnie wpływa na metabolizm

:))

18 muszka19 Kobieta, 27 lat, Katowice
~Malinka1803

~Malinka1803

Dzięki dziewczyny zabieram się do pracy już dzisiaj:-) tylko mam takie pytanie ile tych brzuszków muszę robić i czy mogę zastąpić te mace ciemnym pieczywem bo chlebek kupuje codziennie świeży ze względu na synka.

muszka19

muszka19

stopniowo wprowadzaj zmiany zacznij od pieczywa ciemnego ale najlepiej 2 kromeczki max na kanapke nie wiecej jak zglodniejesz to mace wez sobie do chrupania - ja tak robie.

a co do brzuszków zacznij od 10, po tygodniu zwieksz do 20 za dwa tygodnie 25 itp. Zwiekszaj po kilka, zeby nie przesadzic a zeby miesnie sie wycwiczyly i byly przygotowane do pracy. Najlepiej cwiczyc rano i nie jedz przed cwiczeniami najlepiej tak jak sniadanie jesz np 8-9 to cwicz np 10.30-11. pamietaj aby pic duzo wody jak oglądasz tv to usiadz na podlodze nogi proste i sklony rob do jednego kolana i do drugiego zacznij od 5 na lewa noge 5 na prawa tak sobie rob powolutku leniwie ogladajac cos, bo cwiczenia rozciagajace tez pomagaja

mozesz tez cwiczyc razem z dzieckiem bedzie dla Was fajna zabawa albo cwicz dla siebie a dla jego zabawy np podnos dziecko do gory i opuszczaj na dol niziutko az np siadzie na ziemi (zalezy jeszcze ile dziecko wazy) albo stancie do siebie plecami i skrec sie w lewo daj mu buziaka potem w prawo buziaka bedzie i zabawa i cwiczenia

18 muszka19 Kobieta, 27 lat, Katowice
~Komercha

~Komercha

10 to chyba za mało. Musisz wyczuć organizm. Zrób tyle ile dasz radę a potem co tydzien zwiększaj o 10. Jęsli masz duże zakwasy to zrób dzien przerwy na regenerację mięśni. A co do pieczywa to moim zdaniem możesz zamienić. Bo ciemne pieczywo ma dużó błonnika więc nie powinnaś szybko byc po nim glodna:)

~Malinka1803

~Malinka1803

muszę przyznać że ubogi ten mój jadłospis;P ale coś za coś. Idzie wiosna trzeba się ogarnąć:) wiecie bo ja jak się zdenerwuje to mi się jeść chce odrazu a przy takim małym zbuntowanym trzylatku jakim jest mój synek zdarza sie to często:) ale te ćwiczenia spoko podoba mi sie że stopniowo kiedyś zrobiłam 100 brzuszków odrazu a na drugi dzień nie mogłam się ruszyc...

~Piękna i Bestia

~Piękna i Bestia

no bo to nie oto chodzi, aby od razu 100 strzelić a na drugi dzień nie móc chodzić... bo to człowiek się tylko zniechęca. Lepiej pomału a systematycznie tak by sie nie przetrenować

Piękna i Bestia

Piękna i Bestia

dobry jest orbitrek, naprawdę jest bradzo dobry. Tylko że trochę kosztuje jeśli chcesz go kupić sobie sama, ale możesz też chodzić na siłownię i tam ćwiczyć na orbitreku.

84374 piekna-i-bestia Kobieta, 31 lat, Zwierzyniec
fitness_baba

fitness_baba

Jeśli chcesz wrócić do wagi proponuję kupić Tobie wałek fitness i ćwiczyć. Taki wałek najczęściej wykorzystywany jest do wzmocnienia mięśni brzucha. Ja kupiłam go w sklepie internetowym, https://www.hop-sport.pl/.

197378 fitness-baba Kobieta, 42 lata, Sieradz
~magdafil

~magdafil

Polecam dietę pudełkową z http://maczfit.pl, naprawdę się sprawdza :) Ja zleciałam 7 kg w 2 miesiące i mogę spokojnie nosić ciuchy sprzed ciąży :)

~Imaralia

~Imaralia

Wiele osob zastanawia się jak przygotować się do pierwszej wizyty na siłowni.
Na stronie jest kilka podpowiedzi jak się przygotować.
http://www.keepyour-balance.pl/co-wybrac-trening-tlenowy-czy-beztlenowy/
Jak już będziemy na siłowni i jak określimy swój cel, warto zacząc od rozgrzewki. Zwróćmy uwagę na właściwe przygotowanie sprzętu do ćwiczenia np. zaciski na sztangach. Podczas ćwiczeń zwracajmy uwagę na prawidłowe oddychanie. Warto na koniec treningu wykonać kilka ćwiczeń rozciągających.