Forum Żywienie i fitness

Spalacze

Kimsmile

Kimsmile

Hej. Jakie spalacze polecicie? jestem zielony w tej kwestii i nie chcę sobie zaszkodzić, nie jestem jakoś bardzo gruby ale przeszkadza mi brzuch. wiem że samymi tabletkami nie wiele zdziałam, że trzeba zdrowo jeść i ćwiczyć. Z chęcią dodałbym jednak coś co przyśpieszyłoby ten proces :D

200945 kimsmile Mężczyzna, 28 lat, aaa

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Wojass0

Wojass0

hej, ćwiczę odkąd mam 17 lat, więc gdyby nie patrzeć to już 3 lata, więc co nieco wiem co i jak. Najważniejsza jest DIETA DIETA DIETA! Ja jem codziennie jajka na chorizo, posiłki staram się spożywać w miarę regularnie, ale to też inaczej jak się studiuje jednak, no i trening rzecz jasna. W kwestii spalacza to on wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, ale nie robi nic za ciebie i trzeba o tym pamiętać. Z tych, które mógłbym polecić najbardziej, to zdecydowanie Redox z Allnutrition. Cena jest w porządku, skład dobry i człowiek czuje się po nim naprawdę super. Nie stosuję go długo, ponieważ na rynku pojawił się niedawno, ale jak na 2 misiące, to robi swoją robotę. No ale pamiętaj o diecie przede wszystkim, treningu, a spalacz to dodatek. Ale pomagać pomaga ;)

201363 wojass0 Mężczyzna, 20 lat, Łódż
fugazi

fugazi

Wojass0