Forum Żywienie i fitness

Ćwiczę i tyje

~PaulinkaZs

~PaulinkaZs

Witam.
Od ponad 2 tyg ćwiczę. Ćwiczę 5 razy w tygodniu w domu. 15/20 monut na orbitrekku ( nie wiem jak ro się pisze) plus po 10 minut ćwiczenia na brzuch i na pośladki.
Jem śniadanie Zazwyczaj jajko lub jajecznica, z sałatka, rzodkiewki i ciemny chleb z serkiem np almette.
Na obiad zazwyczaj gotowane mięso, ryż czy kasza i surówka z kapusty albo z sałaty. Na kolacje równie, bo pracuje i nie ważne mam na nią czas, ale jeżeli już to jakaś kalarepke np zjem lub rzodkiewki.
Widzę, a może wydaje mi się,że przytyłam. Bardzo mnie to zaskoczyło ale czytałam.,że to może dlatego,że mało jem ostatnio. Czy jeżeli zacznę jeść więcej ( tzn częściej) i będę dalej duo ćwiczyć to cy nie przytyje tersz znów bardziej? Proszę o jakoś poradę czy wskazówkę

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Trener

~Trener

Przede wszystkim nie martw się i nie poddawaj. Aby schudnąć w zależności od Twojego metabolizmu potrzeba czasu i cierpliwości. Musisz więcej kalorii spalać niż pochłaniasz w postaci jedzenia. Możesz to obliczyć korzystając z kalkulatorów kalorii i dziennego zapotrzebowania znajdujących się w internecie. Pochłaniaj 10% mniej kalorii niż wynosi Twoje zapotrzebowanie kaloryczne ale pamiętaj aby uwzględnić w tym wszystkim aktywność fizyczną. Pamiętaj też, że jeżeli będziesz zbyt mało dostarczała energii Twój metabolizm będzie zwolniony... Polecam wdrążyć takie sporty jak jazda na rowerze, bieganie czy pływanie - wysiłek tlenowy. Uzbrój się w cierpliwość i nie poddawaj. Ważne są dobre nawyki i motywacja. Powodzenia!

~Spinka1988

~Spinka1988

Moim zdaniem rzeczywiście mało jesz. W Twojej diecie nie ma w ogole owocow, ktore dostarczaja organizmowi witamin. Dodaj drugie sniadanie i moze jakis jogurt naturalny, bo nabiału też jesz niewiele.

~tuleja

~tuleja

Jedz więcej i dodaj nabiał (nie jogurt naturalny - bo to nie nabiał, tylko syf) - jajka, sery (białe, żółte), jak lubisz to i mięso. Dodaj tłuszcz roślinny (broń Boże kokosowy, palmowy czy słonecznikowy) - nie bój się tłuszczu, bo to on rozpuszcza witaminy niezbędne do redukcji starej tkanki tłuszczowej i dostarcza długodystansowej energii. Zdrowe węgle. I nie wygłupiaj się z ujemnymi kaloriami. Najpierw ustabilizuj się na poziomie 2000 kcal, ćwicz 3 razy w tygodniu, a z czasem waga spadnie. Z czasem też będziesz tyć - będziesz wyrabiać mięśnie, które ważą więcej niż tłuszcz.

Kamila999

Kamila999

Trudno po dwóch tygodniach mieć efekty. Sądzę, że nie jesz za mało. Są różni ludzie i różne organizmy. Jedna osoba aby schudnąć może zjadać 2000 kcal,a druga 1200. Schudłam w swoim życiu bardzo wiele i wiem co mówię. Nieraz słyszałam, że jem za mało, ale rozmiar 36 ma swoją cenę :) Ćwicz dalej, nie jedz słodyczy, fast foodów i kontroluj kalorie. Efekty przyjdą szybciej niż się spodziewasz. Trzymam kciuki! :)

194251 kamila999 Kobieta, 25 lat, Kraków
~Izolda.A

~Izolda.A

Dzięki Slimunox schudłam bardzo dużo.Ważne jest to aby ściśle przestrzegać zasad kuracji.Są one jasno okrelone.Nie ma możliwości żeby nie schudnąć stosując dietę Slimunox i ćwicząc nie koniecznie codziennie.