Skocz do zawartości
Forum

Dieta na rzeźbę ciała


Gość mateo21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 165cm wzrostu 17 lat i duzo się ruszam,ale głównie chodziło by mi o wyrzeźbienie brzucha oraz pozbycie się tłuszczu biegam 4x w tygodniu skacze na skakance i gram w piłke bardzo dużo się ruszam i przy tym bardzo dużo jadłem. Do obiadu mało jadłem a zaś na kolacje opychałem się slodyczami i fast foodami,od około tygodnia ostatni mój posiłek kończy się koło 17 godzinny i jem około 4 posiłki dziennie nie stosuje zbytnio diety na sniadanie jem płatki kukurydziane z mlekiem potem w szkole 2 bułki i potem obiad a potem jakis owoc i wieczorem szklanke mleka 1.5%,staram się zdrowo odżywiać i przy tym dużo się ruszać.Czy przy takim trybie życia uda mi się wyrzeźbić mięśnie brzucha oraz troche innego ciała a jeżeli nie to jak mam się odżywiać czytałem rożne fora i tam jakies kalkulatory kaloryczne nie wiem o co w tym chodzi jestem zielony w tym temacie i proszę o jakąs rozsądną odpowiedź,dodam że masa mojego ciała wynosi 64 kg. I czy przy częstym ruchu mam na myśli bieganie,skakanka,piłka + jakies cwiczenia dam radę zrobic kaloryfer?I czy ruch pomoże mi nieco urosnąc bo chciałbym pare cm jeszcze skoczyc. dziękuje za pomóc i przepraszam za skomplikowane pytania pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Strasznie dużo pytań:) ale postaram się odpowiedzieć.
Kalkulatory kaloryczne służą do podliczania kalorii w poszczególnych posiłkach czy produktach, dzięki nim możesz dowiedzieć się ile kalorii zawiera Twój obiad czy kolacja. Wybierasz produkty które spożyłeś i ich ilość i kalkulator je podlicza. Tym sposobem wiesz ile kalorii spożyłeś w przeciągu dnia, a co za tym idzie możesz kontrolować ich ilość.