Skocz do zawartości
Forum

ból kolan podczas biegania u 15 latki


Gość karteczka2000

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie jestem lekarzem i nie mam bardzo dużej wiedzy na ten temat ale z własnego doświadczenia wiem ze bólu kolan nie można lekceważyć :)Jesteś osobą w młodym wieku i wydaje mi się ze to jest najlepszy czas żeby zapobiec ewentualnym kontuzjom lub ich rozwojowi. Wydaje mi się ze najlepiej jest pójść do lekarza bo jak boli to raczej coś tam się dzieje ale moż prostu przeciążenie wiec najlepiej pójść żeby Cię zbadał specjslista;) ja bym radziła robić np. przerwę w bieganiu np.biegac co dwa dni a nie codziennie. Dobre są też maści np.voltaren ale bóle kolan mogą być różne i mieć różne przyczyny. Dlatego najlepiej pójść do lekarza pierwszego kontaktu który pewnie da skierowanie do ortopedy;)

Odnośnik do komentarza

Ja nie jestem lekarzem i nie mam bardzo dużej wiedzy na ten temat ale z własnego doświadczenia wiem ze bólu kolan nie można lekceważyć :)Jesteś osobą w młodym wieku i wydaje mi się ze to jest najlepszy czas żeby zapobiec ewentualnym kontuzjom lub ich rozwojowi. Wydaje mi się ze najlepiej jest pójść do lekarza bo jak boli to raczej coś tam się dzieje ale może prostu jest to przeciążenie wiec najlepiej pójść żeby Cię zbadał specjslista;) ja bym radziła robić np. przerwę w bieganiu np.biegac co dwa dni a nie codziennie. Dobre są też maści np.voltaren ale bóle kolan mogą być różne i mieć różne przyczyny. Dlatego najlepiej pójść do lekarza pierwszego kontaktu który pewnie da skierowanie do ortopedy;)

Odnośnik do komentarza
Gość bartek bartrek

Możliwe, ze chodzi tu o technikę albo o typ stopy jaką masz i nieodpowiednio dobrane buty. New Balance ma buty z podziałem na supinatorów i pronatorów, musisz sprawdzić czy masz stopę supinującą czy pronującą, może stąd bierze się ból kolan, lepiej sprawdź to szybciej, bo później zaczną Ci się gorsze kontuzje i koślawienie stóp

Odnośnik do komentarza