Skocz do zawartości
Forum

Jak schudnąć i zmienić swoje nawyki żywieniowe?


Gość Lara124

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 19 lat, 175 cm wzrostu oraz ważę - uwaga 85 kg! (jestem kobietą). Ćwiczę od 2 lat Taekwondo 2-3 razy w tygodniu oprócz tego spacer z psem, ostatnio czasem 10 minut skakanki. Otóż bardzo bym chciała zrzucić troszkę ciała, bo przeszkadza mi to bardzo w treningach i ogólnie w życiu, jestem wolniejsza i szybciej się męczę. A poza tym wygląda to brzydko jak na dziewczynę. Co do odżywiania to obecnie nie stosuję diety, nie umiem jej sporządzić aby pasowała do "sportowego trybu życia" (na wiosnę chce zaczac jeszcze biegać 3 razy w tygodniu). Ogólnie jem śniadanie ok 6 rano potem w szkole ok 11(słodka bułka np), obiad nieregularnie gdyz to zależy od szkoły ale w okolicach 13 - 16. Kolację ok 20. Przyznaję się, że jem raczej dużo. Nie wiem co z czym łączyć aby było zdrowo i abym schudła bez efektu jojo który miałam zawsze gdy tylko próbowałam schudnąć. Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza

Przede wszystkim musisz zacząć mniej jeść i zdrowsze produkty. Unikaj słodyczy, smażonego jedzenia i fast foodów. Na pewno dobrze jest regularnie ćwiczyć. Musisz uzbroić się w cierpliwość, ponieważ zdrowe chudnięcie to długotrwały proces, ale warto poczekać :)

Odnośnik do komentarza