Forum Żywienie i fitness

Zielona Kawa Max - ktoś brał?

~ZiutaZyta

~ZiutaZyta

Jestem zwolenniczką zielonej kawy, tylko że obecnie kupuje nasiona, miele je, a potem parze. Nie smakuje mi zbytnio, ale czytałam, że sprawdza się jako wspomagacz do diety. Teraz pytanie jak to jest z tymi tabletkami? Marna podróbka czy jednak dobry zamiennik?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~malibuuu

~malibuuu

Trochę czytałam ogólnie o zielonej kawie. Nie wiem jak to jest z tabletkami, ale na pewno zielona kawa sama w sobie oczyszcza organizm. Czy wspomaga odchudzanie? Nie wiem

~kamilapol

~kamilapol

Hejka, ja od miesiąca dodaje do swojej diety zieloną kawe max, jak na razie jestem zadowolona , mam energie do ćwiczeń a waga poszła w dół . Polecam.

~kocyk

~kocyk

Zgadzam się z opinią malibuuu powyżej. Sama używam z powodzeniem zielonej kawy max od 2miesięcy i bardzo sobie chwale efekty. Dodaje pięknie energii i odczuwam zmniejszone łaknienie dzięki czemu przestałam podjadać :D

~barbarak

~barbarak

Bankowo zielona kawa oczyszcza i wspomaga odchudzanie jestem za.

~ZiutaZyta

~ZiutaZyta

Nom dobra ludzie, ale ja pytam czy zielona kawa w tabletkach daję rade w porównaniu z naparem. Któraś piła, a może potem brała tabletki? Możecie porównać?

~kawusiamleczna

~kawusiamleczna

Daje radę na bank, tabletki zielonej kawy max mają dobry skład , przykładowo jedna tabletka zawiera 400mg wyciągu z zielonej kawy gdzie max to 500mg.

~patrycjja

~patrycjja

~ZiutaZyta
Nom dobra ludzie, ale ja pytam czy zielona kawa w tabletkach daję rade w porównaniu z naparem. Któraś piła, a może potem brała tabletki? Możecie porównać?

Ja piłam najpierw zieloną kawę, ale kompletnie mi nie podeszła. Okropny smak i zapach. Potem zażywałam tabletki na jej bazie i efekt podobny, nie pamiętam ich nazwy. Także może i ta zielona kawa max będzie działała podobnie.

~padnieta

~padnieta