Skocz do zawartości
Forum

Nowe komputery a wzrok


Gość Muuucha

Rekomendowane odpowiedzi

Prowadzę sprzedaż internetową, że muszę dużo siedzieć na komputerze, a mianowicie na laptopie (czasami nawet bardzo dużo, godzinami, bo mam wiele zamówień). Nie znam się zbytnio na markach i rodzajach komputerów, ale był to troszkę droższy laptop Asus altec lansing (piszę o tym, bo może wiecie czy te komputery są już lcd tzn czy wzroku nie psują... jeśli palnęłam gafę, to wybaczcie, ale się na tym nie znam...).
I mam takie ogólne pytanie - czy dzisiejsze nowoczesne, nowe komputery/laptopy psują wzrok? Zawsze miałam bardzo dobry wzrok, ale ostatnio od siedzenia przy komputerze, nawet wieczorami, mam wrażenie, że przed prawym okiem mam jakąś mgłę... nie wiem czy to zmęczenie oczu czy pogorszył mi się wzrok.
Podobno te nowe telewizory już wzroku nie psują, a jak to jest z laptopami?
Jest mi strasznie nie do twarzy w okularach :/

Odnośnik do komentarza

a ja właśnie słyszałam i czytałam, że dzisiejsze komputery led i lcd nie psują już wzroku, ale trzeba co jakiś czas robić sobie przerwę w patrzeniu w ekran, gdyż nie komputer psuje wzrok, ale przemęczone oczy na dłuższą metę mogą doprowadzić do pogorszenia się wzroku (patrzenie ciągle w jedno bliskie miejsce itp). I podobno noszenie okularów zerówek do komputera prędzej pogarsza wzrok niż bez nich. Czytałam o tym na wielu stronach i nie wiem czy to prawda.

Odnośnik do komentarza

noszenie zerówek jest w ogóle głupotą a skoro czytalas i juz wszystko wiesz to rob jak uwazasz ja mam okulary do kompa bo codziennie duzo spedzam czasu przy kompie i mam antyrefleksy z cylindrami specjalnie do kompa chodzi o swiatlo monitora. wiadomo sa nakladki filtry itd zalezy jaki masz wzrok i czy w rodzinie sa problemy ze wzrokiem

...::: Carpe Diem :::...

Odnośnik do komentarza

Witam serdecznie,