Skocz do zawartości
Forum

Wyrwanie zęba a palenie papierosów


Gość Khal

Rekomendowane odpowiedzi

Miałam wyrywaną 4ke i paliłam od samego początku bo dentystka nie powiedziała mi że nie można. Po dwóch dniach tak mnie zaczęło boleć, że nie szło wytrzymać. Poszłam do innego gabinetu i okazało się że to co miało zakrzepnąć, zgniło. A dopiero tam powiedzieli mi, że to od papierosów. I potwierdzam że ból przy czyszczeniu jest okropny.

Odnośnik do komentarza

Witam was. Pisze By ostrzec was przed paleniem papierosów po extrakcji zęba ! Broń Boże ! Ból jaki mi towarzyszył przy "suchym zebodole" (przez właśnie palenie kilka godzin po wyrwaniu zęba ) w trzeciej dobie sprawił ze nienawidzę papierosów !!! Nie palcie choć by niewiem co !!!! Bo ból , i faszerowanie sie pózniej antybiotykami nie są tego warte ;( cierpię właśnie .... Aktualnie 4 antybiotyk i ketonal nie pomaga .... Nie życzę wam tego :(

Odnośnik do komentarza

Na początek podkreślę, że nie jestem znawczynią ani lekarzem. Napiszę jak było w moim przypadku. Ogólnie palę dużo, za dużo... Po wyrwaniu dentysta powiedział, że nie powinnam palić. I się zaczęło- fora, artykuły. Wszędzie potwierdzają- no nie można :P Ale co zrobić, kiedy się chce :D Podkreślam, że uważam, że jest to kwestia indywidualna. Pierwszego dnia zapaliłam 4 papierosy- pierwszy po godzinie od wyjścia od dentysty, drugiego przynajmniej dwa razy tyle, trzeciego jeszcze więcej. Czwartego- to już nawet nie liczę. Dzisiaj jest już wtorek, ząb ( ósemka) był wyrwany we czwartek. Wszytko goi się jak powinno, nie odczuwam żadnej bolesności, opuchlizny itp.

Odnośnik do komentarza

ściema z tym wszystkim ja miałem chirurgicznie wywiercona 8ke bo nic z dziąsła nie wystawało (trochę zwlekałem z wyrwaniem) rana szyta oczywiście lekarza zapytałem za ile mogę palić powiedział 3 godziny wiec po zwykłym wyrywaniu ...

Odnośnik do komentarza