Skocz do zawartości
Forum

Wzrost? Urosnę jeszcze?


Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja wygląda tak, że.. mam 15 lat i 176 centymetrów wzrostu oraz 70~kg wagi. Mój ojciec ma 183cm wzrostu- mama 165/6~. Nie urosłem nic a nic od ponad roku. Czy może problemy z kręgosłupem- skolioza i mocne jego bóle mogą mi zatrzymywać wzrost? Jesli tak to do jakiego lekarza powinienem się udać? Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam za chaotyczny styl pisma. ;c

Odnośnik do komentarza

ddoorriiss
nie jestem lekarzem ale z tego co mi wiadomo meszczyzni rozwijaja sie do 25 roku zycia i do tego wieku równiez rosna im kosci i inne narzady ;) nie przejmuj sie jeszce mozesz przerosnac tate bo geny wzrostu mozesz miec np po dziadku albo pradziadku ;) uspokoj sie i spokojnie poczekaj ;)

Skoro nie jesteś lekarzem to się nie wypowiadaj bo głupoty piszesz!!!!!

Odnośnik do komentarza

~RzakeL
ddoorriiss
nie jestem lekarzem ale z tego co mi wiadomo meszczyzni rozwijaja sie do 25 roku zycia i do tego wieku równiez rosna im kosci i inne narzady ;) nie przejmuj sie jeszce mozesz przerosnac tate bo geny wzrostu mozesz miec np po dziadku albo pradziadku ;) uspokoj sie i spokojnie poczekaj ;)

Skoro nie jesteś lekarzem to się nie wypowiadaj bo głupoty piszesz!!!!!

wcale nie pisze glupot wystarczy wejsc na jakakolwiek strone jak np ta napisza ci to samo badz podobnie jak ty sie nie znasz to nie pisz ze ja glupoty gadam ! poza tym uczyli nas kiedys w szkole o ciele czlowieka nie wiem jak ty ale ja uwazalam na lekcjach

Odnośnik do komentarza

Dziecko proces wzrostu mężczyzn kończy się w wieku 21 lat albo i wcześniej. W wieku 25 lat mówimy o początku procesu starzenia.Nie wiem do jakiej szkoły chodziłaś ale na pewno z medycyną do czynienia nie miałaś...

Odnośnik do komentarza