Skocz do zawartości
Forum

Wypadanie włosów i bóle mięśni po ugryzieniu przez kleszcza


Gość Epona

Rekomendowane odpowiedzi

W sierpniu zeszłego roku ugryzł mnie kleszcz, wyjęłam go samodzielnie pęsetą, miejsce ukąszenia przemyłam spirytusem. Jestem przekonana, ze nie wystąpił rumień. Co do stanu podgorączkowego nie jestem pewna, pracuję z dziećmi od półtora roku i od tego czasu znacznie częściej choruję. W styczniu tego roku w miejscu ugryzienia kleszcza zrobiła mi się swędząca "grudka", którą prawdopodobnie przez sen rozdrapałam.