Skocz do zawartości
Forum

korekcja wzroku


Kalinka11

Rekomendowane odpowiedzi

hej! wiemy :) generalnie zabieg nie boli i jest bardzo krótki - ja na samej sali operacyjnej spędziłam może z 7 minut (oczywiście cała wizyta trwa dłużej) :) zabieg przeprowadza lekarz oczywiście za pomocą takiej potężnej maszynerii, potem jest czas na odpoczynek i wizyta kontrolna na świeżo :)

Odnośnik do komentarza

Kalinka11 - ja miałam robiony ten zabieg. :) przede wszystkim - nie, nie boli :D nie dziwię się, że zadałaś to pytanie jako jedno z pierwszych, bo dla mnie to też była baaardzo ważna kwestia.
Jak to działa - hmm, w sumie to nie wiem:D nie znam się totalnie na medycznych sprawach, oczywiście lekarz wszystko tłumaczył, ale byłam tak przejęta, że szczerze mówiąc nie bardzo słuchałam. Sam zabieg trwa bardzo krótko, ledwo się obejrzałam, a już było po sprawie. No i okazało się, że nerwy były niepotrzebne, ale ja już tak mam, że wszystkim się stresuje;p

Odnośnik do komentarza

metoda ta absolutnie nie boli ;) przede wszytskim jest bezinwazyjna , w 100% bezpieczna i lepsza niz np lasik , który jest wycofywany , chociażby z tego wzgledu ,ze jest większe ryyzko wystąpienia suchego oka . Natomiast pry lentivu wsyztsko ładnie sie goi ;) ja np pływam dużo , więc na basen mogłam już chodzić 7 dni po zabiegu ;)

Odnośnik do komentarza

Jestem po tym zabiegu i bardzo się ciesze ,ze się na niego zdecydowałam ;) Jestem dokładnie tydzień po . I cieszę się ze wkońcu nie musze nosić okularów ;) w niedziele w kocu pójdę bez zadnych wyrzeczeń na swój ulubiony basen ;)

Odnośnik do komentarza
Gość BratniaDusza

Szkoda, że nie napisałyśce gdzie miałyście ten zabieg lentivu. Ja jestem po zabiegu w Optegrze w Lublinie. Miałam tu operację wady wzroku i jestem bardzo zadowolona z efektów ;) Nie wiem co by było gdybym się na to nie zdecydowała. Ciągle używałam soczewek po których piekły mnie oczy.

Odnośnik do komentarza
Gość Subway88