Skocz do zawartości
Forum

Bardzo prosze o pomoc!


Gość Suzanna87

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Suzanna87

Witam, 4 miesiace temu urodziłam dziecko czułam sie dobrze nawet zaczęłam troche pracować (jestem fotografem). około 2 miesiace temu zaczęły sie moje dolegliwości.. Najpierw zauwazylam u siebie nierówność źrenic, po 2 tyg. Pojawiła sie u mnie migrena oczna (wczesniej w ciazy i tuż po porodzie miałam takie dwa epizody). Nastepnie zaczela bolec mnie głowa a dokldnie okolice oczu, skroni i czoła bol trwał dwa tygodnie towarzyszył jemu bol karku. Wyciągnęłam swoje stare badanie rtg i sie okazało ze mam zmiany zwyrodnieniowe wytwórcze kręgów szyjnych. W tej chwili mam nieustanne mrowienie prawej nogi i ręki, w ręce czuje osłabienie mięśni. Robiłam do tej pory badanie Eeg ktore wykazało zmiany w lewej półkolu i czesci skroniowej nasilające sie przy hiperwentylacji. Zrobiłam rownież badanie dno oka-wyszło ok. W badaniu tk głowy bez kontrastu nie widać żadnych zmian. Byłam u neurologa doktor zaleciła mi rezonans magnetyczny z kontrastem mózgu a ortopeda rezonans kręgów szyjący. Jestem przerażona czuje sie strasznie zle i boje sie ze mam jakas śmiertelna chorobę nie moge spac bo z nerwów strasznie drża mi kończyny rano budzę sie zmęczona i boli mnie głowa. Jestem strasznie znerwicowana boje sie tego co wykażą te badania terminy sa odległe a lekarze nie mówią jaka moze byc przyczyna mojego złego samopoczucia prosze napisac czy ktoś miał podobne objawy? :(

Odnośnik do komentarza

Wydaje mi się jednak ,że dopadła Cię depresja poporodowa,nie wkręcaj sobie guza ,skoro nic nie wyszło na TK ,idź do lekarza,niech Ci zapisze coś na uspokojenie,chyba ,że karmisz piersią,to sama weź się w garść, a o depresji poporodowej daj do czytania mężowi,może Cię chociaż trochę zrozumie.

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza
Gość Suzanna87