Forum Uroda

Dobre i tanie kosmetyki

Igraszka

Igraszka

Hejka Kobitki,
Mam do was pytanie macie sposoby zaoszczędzenia na kosmetykach. Chodzi mi dokładnie oto czy tanie kosmetyki mogą być dobre? Czy cena zawsze idzie w parze z jakością. Ja jestem studentką i jakoś nie mam zbyt dużo kasy a jak każda kobieta chciałabym ładnie wyglądać.
Może macie jakieś swoje tanie perełki które są i tanie i dobre?

--

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true

87105 igraszka Kobieta, 27 lat, gdzieś za tęczą

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Roszpunka

Roszpunka

Często tak jest że dobre kosmetyki odpowiednio dużo kosztują. Ale nie zawsze np kosmetyki z ziaji są bardzo dobre a nie kosztują majątku. Albo np z Joanny, też jest kilka fajnych i naprawdę niedrogich kosmetyków.

85428 roszpunka Kobieta, 31 lat, Łódź
~Sasanka00

~Sasanka00

oj no nie wiem... jeżeli za krem płacimy 15 zł to raczej cudów się nie wymaga... Moim zdaniem cena i jakość idą ze sobą w parze.

~ovverdosed

~ovverdosed

Co do kremów przeciwzmarszczkowych itd. to niestety nie ma dobrych i w miarę tanich trzeba się wykosztować.
Co do balsamów i różnych maseł do ciała. To np. z Bielendy są bardzo dobre, a cena ok. 15 zł.
Często można napotkać promocje, wtedy warto skorzystać.
Są kosmetyki z wyższych i niższych półek cenowych, co nie oznacza, że są o wiele gorsze jakościowo. Trzeba znaleźć swoje ulubione firmy danych kosmetyków.

~kociak20

~kociak20

Ja kupuje kosmetyki z Ziaji i jestem mega zadowolona. inny mój niezbędnik to puder i korektor z firmy produkujacej kosmetyki dla rossmanna

Arabika

Arabika

Ja stosuje balsamy z graniera albo neutrogeny lub ziaji - i uważam że są bardzo dobre.
Co do kremów to niestety tu trzeba wydać trochę pieniędzy.
Krem do rąk jest bardzo dobry z Czterech pór roku.

87742 arabika Kobieta, 33 lata, Suwałki
~Natka134679

~Natka134679