Forum Uroda

Jakie spodnie oprócz jeansów się teraz nosi?

~ania111111

~ania111111

Wiem że może pytanie jest dziwne, wiem że nie ma sie czym chwalić, ale ja w jesień-zimę-wiosnę jako spodnie nosiłam zawsze tylko jeansy. W lecie były jeszcze różne cienkie spodnie materiałowe. Mam już dosyć jeansów, może będę jeszcze od czasu do czasu je nakładała ale już mam ich naprawde dosyć. Chcę sie przestawić na spodnie materiałowe. I właśnie, jakie spodnie materiałowe nosi się w jesień/zimę/wiosnę? oprócz różnych kantów oraz tych portek z krokiem nisko. Mam 28 lat..

Pomoże któraś babeczka? :)

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Komercha

Komercha

no możesz kupić z tweedu, z jakiejś grubszej bawełny, skórzane, nie wiem wełniane..

85875 komercha Kobieta, 35 lat, Białystok
HermionaGr

HermionaGr

Teraz stawia się na kolor i różne wzory czy to marmur czy kwiaty. Najlepiej idź do sklepu i się rozejrzyj, nosi się to co jest w sklepach, tzn. w większości sklepów są modne rzeczy. Komercha tweedowe zazwyczaj są w kancik, więc ania111111 chyba nie jest takimi zainteresowana.

87414 hermionagr Kobieta, 28 lat, Sopot
~ania111111

~ania111111

ok, dzięki ;) najbardziej spodobała mi się porada ,,nosi sie to co jest w sklepach,, że tez na to nie wpadłam ;) dziękuje

~Mała__MI

~Mała__MI

grunt żeby były ciepłe
:) a z czego one tam są to już mniejszy problem

nescafe

nescafe

Bardzo modne są spodnie w motywy zwierzęce. Panterka, zebra, wąż, a nawet widziałam legginsy z gorylem :) Wszystko dozwolone w tej tematyce :)

--

Zatrzymaj się na chwilę. Spójrz przed siebie.

87388 nescafe Kobieta, 41 lat, Gdynia
~ania111111

~ania111111

aha, skoro wszystko dozwolone ;) coś tam wynajdę, napewno nie wzory zwierzece w kazdym razie bo jakoś nie przepadam za ta stylistyką. Za to spodnie w kwiaty ale nie jeansowe podobały mi sie na dziewczynach w lecie, choć mam wrażenie ze jestem na nie jednak już za stara :P

~fluxa

~fluxa

ja na Twoim miejscu postawiłam bym na jakieś kolorowe np.modny w tym sezonie burgund, fajnie się prezentuje ;)

~Achaa

~Achaa

~fluxa
ja na Twoim miejscu postawiłam bym na jakieś kolorowe np.modny w tym sezonie burgund, fajnie się prezentuje ;)

Boże, jak mnie to irytuje... dopóki w sklepach nie nastał szał burgudnu, to kto w ogóle by się nim zainteresował, a jak coś jest modne, to zaraz 3/4 dziewczyn ma miętowe, butelkowe i burgudnowe spodnie.

~Sha sha

~Sha sha

na tym chyba polega moda? Po za tym znajdź teraz spodnie w innym kolorze... oprócz jeansów

~Achaa

~Achaa

~Sha sha
na tym chyba polega moda? Po za tym znajdź teraz spodnie w innym kolorze... oprócz jeansów

znajdę w każdym, bo kupuję w necie najczęściej

~Sha sha

~Sha sha

ale ja nie mówię o sklepach internetowych... nie kazda lubi tam kupować. Ja pisze o zwykłych sklepach....

~ania111111

~ania111111

Sklepy internetowe to fajna sprawa, siadasz z kawką i grzebiesz w sieci na spokojnie, ja kiedyś kupowałam tam mnóstwo rzeczy, tyle że z mojego doswiadczenia nic tam nie jest pewne bo sprfzedający najczesciej kombinują. Często materiał nie jest taki jak myśleliśmy ze bedzie, jakość uszycia również nie mówiac o tym że trudno tam dobrać coś co dobrze leży i jest napewno w dobrym rozmiarze...choc przyznam się ze nigdy sie nie mierzyłam bo mi sie nie chciało przed kupieniem tam ciuchów ;) jak dla mnie kupowacie w siec i to spore ryzyko i loteria to pewnie z tąd taki dreszczyk emocji przy kupowaniu w sieci - ,,przyjdzie bubel czy nie,, ;)
widziałam dzisiaj fajne spodnie na jakiejś dziewczynie w kolorze ciemno bezowym-karmelowym ale to chyba jeansy niestety. Ja nie lubię tego co bardzo modne, denerwuje mnie gdy cos jest bardzo popularne i czesto kupowane, nie nosze takich rzeczy a jak już kupiłam wczesniej to niechetnie nakładam. Ale spodni burgundowych jeszcze ani razu na nikim nie widzialam a bardzo lubie ten kolor..

~Sylabianka

~Sylabianka

Jeśli chcecie być na czasie z modą to jest taki portal... Codziennie pojawiają się nowe kreacje i to nie z górnych półek tylko takie na które stać wszystkich :)

EcoLeco

EcoLeco

Mam kilka par innych spodni niż jeansy. Ulubione i najbardziej oryginalne to chyba te co są na zdjęciu z loloshop.pl. Ewentualnie legginsy z gorylem :)

Tekst linka

87365 ecoleco Kobieta, 30 lat, Gdynia
~Achaa

~Achaa

~ania111111
Sklepy internetowe to fajna sprawa, siadasz z kawką i grzebiesz w sieci na spokojnie, ja kiedyś kupowałam tam mnóstwo rzeczy, tyle że z mojego doswiadczenia nic tam nie jest pewne bo sprfzedający najczesciej kombinują. Często materiał nie jest taki jak myśleliśmy ze bedzie, jakość uszycia również nie mówiac o tym że trudno tam dobrać coś co dobrze leży i jest napewno w dobrym rozmiarze...choc przyznam się ze nigdy sie nie mierzyłam bo mi sie nie chciało przed kupieniem tam ciuchów ;) jak dla mnie kupowacie w siec i to spore ryzyko i loteria to pewnie z tąd taki dreszczyk emocji przy kupowaniu w sieci - ,,przyjdzie bubel czy nie,, ;)
widziałam dzisiaj fajne spodnie na jakiejś dziewczynie w kolorze ciemno bezowym-karmelowym ale to chyba jeansy niestety. Ja nie lubię tego co bardzo modne, denerwuje mnie gdy cos jest bardzo popularne i czesto kupowane, nie nosze takich rzeczy a jak już kupiłam wczesniej to niechetnie nakładam. Ale spodni burgundowych jeszcze ani razu na nikim nie widzialam a bardzo lubie ten kolor..

no jak się kupuje jak najtaniej, to nie jest dziwne, że rzecz dochodzi nie taka, jak chcieliśmy. Ja spodnie kupuję tylko przez internet, noszę przeważnie jeansy, kupuję za 100 zł i wzwyż takie, których nikt nie będzie miał. Dotąd zawsze byłam zadowolona ze spodni kupionych przez neta :) tylko trzeba umieć sprawdzać wymiary :). I trafiam na uczciwych sprzedających jeśli chodzi o sklepy. Gorzej jest z rzeczami od osób prywatnych, bo już mi się zdarzyło trafić na krętaczki, ale szantażem wszystko z nich wyciągniesz :DDD Przy kupowaniu od osób prywatnych trzeba najpierw sprawdzać ilość pozytywnych komentarzy :)

~Mała__MI

~Mała__MI

ilość pozytywnych komentarzy zawsze sprawdzam, nie zależnie od tego czy kupuje w sklepie internetowym czy od osó prywatnych

~askabaska

~askabaska

Na pewno w https://www.lejdi.pl/ masz opcję darmowej wymiany przy braku dopasowania, ale to się rzadko zdarza, bo jak coś jest kontakt z ich szwalnią. Można się dogadać, żeby z dowolnego projektu coś dodatkowego wycisnąć dla siebie.