Skocz do zawartości
Forum

przedłużanie rzęs - szkolenie


Gość Noriel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Szukam opinii o szkleniach z przedłużania rzęs, najlepiej w Warszawie. Aktualnie studiuję na 5 roku i w zasadzie szukam sobie dodatkowego zajęcia. Jestem już po kursie makijażu, mam sprzęt do robienia hybrydy, a teraz zastanawiam się nad przedłużaniem rzęs. Znalazłam coś takiego w sieci https://www.beautyextra.pl/szkolenia/kursy-przedluzania-rzes/kurs-przedluzania-rzes-pakiet-metoda-11-21-easy-lashes-volume-2d-8d - w zasadzie to jest chyba kilka kursów w jednym. Czy znacie kogoś kto robił taki kurs? Czy warto? Czy jest u nas zainteresowanie na takie sprawy? Chętnie poznam Wasze opinie. Pozdrawiam serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Gość sandrusia777

ja bylam na takim szkoleniu i bardzo sobie chwale, bylam na szkoleniu 1:1 dla poczatkujacych stylistek, najbardziej sobie cenie ze cenowo wypadlo bardzo ok, a byla teoria i praca na modelce, a dodatkowo warto wspomniec ze max 4 osoby sie szkolą na takim szkoleniu, wiec instruktorka ma czas dla kazdego :)

Odnośnik do komentarza

Ja kurs przedłużania rzęs i inne kursy kosmetyczne robiłam we wrocławskim salonie Perfect Glamour. Kursy są świetne, mają tam dobre podejście do kursantek i pracują na bardzo dobrych materiałach. Są nowocześni i profesjonalni.

Odnośnik do komentarza

Beauty Lux - ten kierunek. Tam zrobicie szkolenie z tego zakresu. Przede wszystkim chodzi o to, że wszystko to wymaga czasu. Pracujemy w tej branży długo i kluczowe znaczenie w niej ma dążenie do perfekcji. W momencie kiedy każdy element zostanie właściwie dopracowany korzyści powinny być spore.

Odnośnik do komentarza
Gość Grażkamaluje

Jak tak patrzę teraz to kurcze ile w żaku jest tych kursów. Nie wiedziałam, że kształcą w tylu kierunkach. Teraz będzie mi się ciężej zdecydować, na który pójść. Choć słyszałam, że w niektórych placówkach mają pakiety, że wychodzi taniej. Muszę się dowiedzieć bo może warto wybrać tą opcję.