Skocz do zawartości
Forum

Salon medycyny estetycznej, Coco-Time, Wrocław


Gość pegson

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, postanowilam w koncu zadbac o siebie, bo niestety nie mam juz 20 kilku lat, a na twarzy zmarszczek przybywa :) Chcialam wybrac sie na jakies zabiegi hm.. ujedrniajace skore twarzy, odmladzajace? jestem troche zielona w tym temacie, wybaczcie :) myslalam o salonie Coco-Time, bo moze i jestem zdeterminowana, by zawalczyc o mlody wyglad, ale nie chce tez przy tym zbankrutowac :P ceny sa bardzo przyjazne, stad moje pytanie- znacie ten salon? czy warto tam sie zapisac? jakies zabiegi jestescie w stanie mi polecic? bede wdzieczna za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Gość kaska55

jestem klientka tego salonu juz od jakiegos czasu i jak do tej pory nie zawiodlam sie. rzeczywiscie- ceny atrakcyjne, ale dla mnie najwiekszym plusem jest profesjonalny personel, ktory potrafi zajac sie klientem i poradzic odpowiedni zabieg. ogolnie salon zrobil na mnie bardzo pozytywne wrazenie przy pierwszej wizycie- jest czysty, zadbany, widac, ze to profesjonalny gabinet. w poprzednich salonach,w ktorych robilam zabiegi roznie bywalo z higiena a tutaj jest wrecz sterylnie ;)

Odnośnik do komentarza
Gość miszkan

zapisuj sie bez obaw. nie dosc, ze ceny sa bardzo atrakcyjne, to personel jest miły i pomocny- na pewno kosmetyczka doradzi ci jakis zabieg ;) zreszta mozesz skorzystac z darmowej konsultacji przed zabiegiem- kosmetyczka bada twoją skórę, pyta jakie masz oczekiwania i stosownie do tego dopasowuje zabieg idealny dla twojej skory :)

Odnośnik do komentarza
Gość lolka899

Ja ogólnie od czasu do czasu lubię chodzić do takich miejsc. Sprawdzają się pod wieloma względami. Warto czasem zrobić coś dla Siebie fajnego i praktycznego. Coco-Time jest dobrym miejscem dla Pań w różnym wieku. Ja chodzę tam na pazurki i czasem oczyszczanie twarzy. Ale osoby o różnych problemach znajdą tam dla Siebie coś odpowiedniego.

Odnośnik do komentarza