Forum Uroda

Skuteczny preparat przeciw zmarszczkom, szukam..

~diasa

~diasa

Mam już troszkę latek, zależy mi jak każdej na tym by dobrze wyglądać. Znacie może jakieś skuteczne preparaty na zmarszczki jestem bardzo niezadowolona z tych, z których ostatnio korzystałam. Możecie coś polecić?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~martunia12

~martunia12

Hej, ostatnio kupowałam w sklepie www.cofamyczas. Preparat na zmarszczki mi naprawdę mi pomógł może także dla Ciebie okazał by się zbawieny. Spróbuj, duży wybór i bardzo wysoka jakość.
~mychaa

~mychaa

Ja już też niestety zaczęłam używać kremu na zmarszczki... pomimo tego że przez dłuższy czas próbowałam sobie wmówić, że nie jest mi on potrzebny, jednak pod oczami to już mi się strasznie duże zmarszczki porobiły... ;( A szczerze mówiąc to w tych kremach nie mam dużego doświadczenia ale od jakiegoś czasu używam przeciwzmarszczkowego kremu pod oczy z kolagenem z eveline, czy pomoże mi mnie odmłodzić tego nie wiem ;p ale przynajmniej nie wydaję na niego fortuny, bo jednak te zabiegi kosmetyczne są troche za drogie dla mnie... :(
~chorwatka

~chorwatka

Ja mam 24 lata ale już kupiłam sobie swój pierwszy krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Flosleku i stosuję, wolę zapobiegać zawczasu :)
~dzorczq

~dzorczq

Według mnie zdecydowanie najlepszy będzie krem przeciwzmarszczkowy GUAM Microcellulaire ANTI-AGE. Kosmetyk na bazie cennych ekstraktów roślinnych. Minimalizuje pojawianie się zmarszczek. Świetny kosmetyk nawet dla kobiet z dużymi zmarszczkami. Co najważniejsze - pomaga.
~SimplyNails

~SimplyNails

Polecam kremy z kolagenem- dzięki temu można skutecznie zredukować zmarszczki. Każda z nas musi trafić na swój krem,w sensie skuteczności. Ja szukałam naprawdę bardzo długo.
~Joanna Tomczak

~Joanna Tomczak