Skocz do zawartości
Forum

Skuteczny preparat przeciw zmarszczkom, szukam..


Gość diasa

Rekomendowane odpowiedzi

Mam już troszkę latek, zależy mi jak każdej na tym by dobrze wyglądać. Znacie może jakieś skuteczne preparaty na zmarszczki jestem bardzo niezadowolona z tych, z których ostatnio korzystałam. Możecie coś polecić?
Odnośnik do komentarza
Ja już też niestety zaczęłam używać kremu na zmarszczki... pomimo tego że przez dłuższy czas próbowałam sobie wmówić, że nie jest mi on potrzebny, jednak pod oczami to już mi się strasznie duże zmarszczki porobiły... ;( A szczerze mówiąc to w tych kremach nie mam dużego doświadczenia ale od jakiegoś czasu używam przeciwzmarszczkowego kremu pod oczy z kolagenem z eveline, czy pomoże mi mnie odmłodzić tego nie wiem ;p ale przynajmniej nie wydaję na niego fortuny, bo jednak te zabiegi kosmetyczne są troche za drogie dla mnie... :(
Odnośnik do komentarza
Według mnie zdecydowanie najlepszy będzie krem przeciwzmarszczkowy GUAM Microcellulaire ANTI-AGE. Kosmetyk na bazie cennych ekstraktów roślinnych. Minimalizuje pojawianie się zmarszczek. Świetny kosmetyk nawet dla kobiet z dużymi zmarszczkami. Co najważniejsze - pomaga.
Odnośnik do komentarza
Gość Joanna Tomczak

najlepiej jest jeszcze poddać się różnego rodzaju zabiegom jak chociażby wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym. Ja miałam wypełniane zmarszczki takim preparatem- restylane się nazywał. Bardzo mi lekarz polecał zanim zdecydowałam się na zabieg. bardzo bezpieczny preparat i najszerzej przebadany na rynku.

Odnośnik do komentarza
Gość Katarzyna9916

Żadne kremy nie są w stanie wypełnić głębokich zmarszczek. W takich sytuacjach tylko botoks-spokojnie podam wam website kliniki, gdzie moja mama miała taki zabieg. Jest on bezbolesny a odrazu daje efekt. Jak lekarz zaaplikuje odpowiednią ilość to nie będziecie wyglądać jak lalka

Odnośnik do komentarza