Skocz do zawartości
Forum

Manicure w gabinecie kosmetycznym


Gość Lilla

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do specjalastów odnośnie manicure salonowego. (mam nadzieje, ze w dobrym miejscu dodaję).
Robiłam sobie biologiczny manicure dosłownie klika razy w róznych salonach w mieście wiekszym, mniejszym natomiast nigdy nie byłam z niego zadowolona. Ponieważ nie znam się na tym, nie chcę osądzać w ciemno,dlatego ma kilka pytań
1) Czy kosmetyczka powinna najpierw umieścić dłonie w kąpieli wodnej (oczywiście dłonie klientki;)
2) Czy w przypadku skaleczeń- cążkami np. powinna kosmetyczka przemyć krwawiace miejsce czymś "odkażajacym"?
3) czy dla klientow do wycierania rąk powinny być jednorazowe ręczniczki?
4) co powinno a co nie powinno znaleźć się na stanowisku wykonywania manicure?
5) czy kosmetyczka może uzywac frezarki do "prawdziwych" paznokci?
Zadałam te pytania, ponieważ mam poważne wątpliwości co do poprawności wykonywania takiego zabiegu jak i stosowania się przez kosmetyczkę do zasad higieny. Tak naprawdę, to nie zapytałam o rzeczy które są oczywiste, a które nieststy również miałam okazję zaobserwować podczas wizyt w salonach- brudny (nieświeży) fartuch kosmetyczki, znajdujace się na biurku przy którym robi sie paznokcie brudne ręczniki kuchenne oczywiście umiejscowione na "wieszaku" również kuchennym, brak ręczników jednorazowych- jedynie mały już wysłużony zwykły ręcznik, oczywiście niezbyt czysty.
Niestety- wzorowe strony internetowe salonów oraz ich położenie i wygląd z zewnątrz przyciągają klientów, wydaje się, że dobra wizytówka idzie w parze z jakością. Nie chcę wydawać końcowego osądu, chociaż moje wrażenia po wyjściu z takich "salonów" mówią same za siebie. Chciałabym, aby podniósł się standard usług świadczonych w salonach. Nie wiem kto za to odpowiada. Każdy mniej więcej zna ceny- nie są to tanie przyjemności, ale uważam, że za ceną powinna iść odpowiednia jakość.
czytelniczka abczdrowie

Odnośnik do komentarza