Skocz do zawartości
Forum

problem.Pomocy


szymonderooo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki kłopot. Kiedyś za małolata duzo ćwiczyłem były cykle a coś takiego jak odblok było mi obce. Później moje drogi pobładziły i poszedłem w alko. Tak się męczyłem ale wkońcu przyszedł czas opamiętania. Był detoks w Oddziale zamkniiętym, była wszywka alkoholowa i grupa AA. Na szczęście ten etap ma za sobą.Wróciłem na siłownie był cykl z deca + testo. Po cyklu odblok z HCG i clomid.Ożeniłem się i tu zaczeły się schody. Spadek libido erekcja niepełna , jeden stosunek bo o drugim nie ma mowy.Zrobiłem badania nasienia wyszło że mam zbyt mała ilość plemników. Nie wiem od czego zacząć. Moje pytanie . Jakie badania krwi zrobić????, czy są jakies środki które powinienem stosować.Do jakiego lekarza się najlepiej udać. Proszę o pomoc.Jestem zielony .

Odnośnik do komentarza

Używasz terminologii ze środowiska pakerów, najlepiej przyznaj się, że brałeś jakieś prochy. Masz tu cytat z Vademecum zdrowia- jak żyć żeby żyć:
ARKOTYKI ŹLE WPŁYWAJĄ NA TWÓJ:
MÓZG I UKŁAD NERWOWY
SERCE
WĄTROBĘ
UKŁAD TRAWIENNY
SZPIK KOSTNY
UKŁAD ROZRODCZY

DZIAŁAJĄ W TEN SPOSÓB:
Narkotyki wstrzymują dopływ tlenu do mózgu, przez co obumierają szare komórki, które już się nie regenerują
Branie narkotyków może spowodować zapalenie żył oraz zapalenie mięśnia sercowego
Pod wpływem narkotyków wątroba obumiera i przestaje funkcjonować
Narkotyki wypłukują z organizmu wapń, przez co niszczą uzębienie, powodują także wysuszanie błon śluzowych, pod ich wpływem następuje brak apetytu i spadek wagi ciała
Pod wpływem narkotyków zanikają czerwone ciałka krwi, bez których organizm jest niedotleniony
Narkotyki obniżają popęd płciowy, a także uszkadzają komórki rozrodcze powodując trwałe zmiany w chromosomach. Narkotyki zabijają