Skocz do zawartości
Forum

Problemy z osiągnięciem/utrzymaniem wzwodu i erekcją


Gość aprzestanpan221

Rekomendowane odpowiedzi

Gość aprzestanpan221

Witam, piszę w sprawie problemów z osiągnięciem i utrzymaniem wzwodu oraz przedwczesnym wytryskiem.

Może najpierw kilka słów o mnie. Mam 21 lat, studiuję na trudnym kierunku politechnicznym i pracuję, jest to praca stojąca, lekko fizyczna, ponadto ćwiczę na siłowni lub biegam 2-4 razy w tygodniu, mam wagę w normie, nie choruję przewlekle, nie biorę żadnych leków. Mam jedynie arytmię, moje tętno to zwykle około 45-55 uderzeń na minutę, w spoczynku potrafi spaść poniżej 40, z kolei podczas ćwiczeń mam bez problemu 120-140 uderzeń, podczas szybkiego biegu/sprintu puls rośnie do nawet 160-180. Celowo o tym piszę, gdyż zastanawiam się czy może to mieć jakiś związek z moimi problemami.