Forum Seks

Problemy Z erekcja

~Michalek128

~Michalek128

Witam mam problem Z erekcja Albo jest slaba Albo gasnie W trakcie sexu do tego ostatnio Bardzo mala ochota na sex Oraz brak porannego wzwodu . Mam stala partnerke od ponad roku. Mam 30 lat. Boje sie ze to spory problem ktory trwa juz Prawie rok

Odpowiedzi znajdują się poniżej

rafik54321

rafik54321

Dziś środowisko nie sprzyja "sprzętowi". GMO, fastfood, brak ruchu, masa stresów - można wymieniać w nieskończoność.

To iż zaniemogłeś to na serio nic dziwnego - każdemu w wieku 20+ raz na jakiś czas się zdarzy ;) .
Wiedz że im więcej o tym myślisz, im bardziej to przeżywasz tym trudniej odzyskasz sprawność... Całą sytuację potraktuj jak katar albo przeziębienie... Samo przejdzie :) .
Tu masz podobny temat - napisałem w nim to samo.
https://forum.abczdrowie.pl/forum-seks/1824710,mam-22-lata-i-brak-wzwodu?be839b4f0df15c7b90291ce09ab49fb5#lastpost
Co możesz zrobić aby to wszystko przyśpieszyć? Zdrowiej jeść, nie palić fajek i nie pić %, więcej się ruszać... A tabletki? Ja jestem przeciw.

--

Pamiętajcie że poczta priv nie działa na forum :/

176933 rafik54321 Mężczyzna, 24 lata, Toruń
~ejakulacja

~ejakulacja

sama erekcja to ch*j jeśli nie ma obfitego wytrysku. Możesz babę zarżnąć na śmierć, a samemu nie mieć żadnej przyjemności. Notabene, orgazm męski =ejakulacja.

~wielki penis

~wielki penis

wielki, czyli długi i gruby ch*j, to ból dla normalnej kobiety, a dla kopulanta możliwość omdlenia na dupie, gdyż taki penis by stanąć zabiera krew mózgowi.
W skrajnym przypadku można na dupie udaru dostać i kopytami strzelić

sabinkaduchess

sabinkaduchess

Trochę wcześnie na problemy z erekcją. Mój mąż ma 45 i pomagają mu tabletki maxon active. Może i u Ciebie zadziałają, ale jednak warto wybrać się z problemem do lekarza.

187774 sabinkaduchess Kobieta, 28 lat, Warszawa
~viikiing

~viikiing

No właśnie. Zaburzenia erekcji to raczej pojawiają się po 40, a nawet później. Też polecam Ci te tabletki. Sildenafil powinien pomóc od razu i będziesz mieć twardy penis, ale to też lek, więc po kilku razach powinien Ci pomóc poradzić sobie z problemem. Chociaż wizyta u lekarza nie zaszkodzi.

~Jackie Czan

~Jackie Czan

Możliwe że bierzesz jakieś leki które bardzo obniżają libido. Ja tak miałem po psychotropach. Tak samo jest po lekach hormonalnych po których można zostać na stałe impotentem. Niby taki lekarz dermatolog ci coś przepisze na łysienie a to cholerstwo odbierze ci radość seksualną.

Inne przyczyny to to że niektórzy faceci bez ciągłej zmiany partnerek nie odczuwają satysfakcji i podniecenia. Kręci ich polowanie na nowe samice. Ja tak mam.

~Tomasz8i

~Tomasz8i

Ja natomiast zacząłem bardziej o siebie dbać. Zacząłem brać tabletki erektim, a poza tym wspomogłem się zbilansowaną dietą, a poza tym dodałem do tego sport. Wyciszyłem się, spuściłem ciśnienie "musisz" no i wracam do formy

~kazik 50

~kazik 50

chcąc wyguglać "vademecum zdrowia- jak żyć...." należy użyć Internet Explorer, bo Chrome nie widzi tego. Dla osób otyłych jest tam cenny artykuł pt. "Chudnij bez wyrzeczeń". Ponieważ otyłość zakłóca seks, to warto przynajmniej przeczytać, polecam

~suchy124

~suchy124

Tak chociaż ich działanie jest nieco inne niz viagra. W sensie bez podniecenia penis Ci nie stanie. Musisz mieć ochotę na seks i musi CI się chcieć. W takiej sytuacji działa to całkiem nieźle.Tabletki po prostu zwiększają Twoją witalność oraz objętość i siłę wytrysku. A i trzeba brać je regularnie żeby zobaczyć efekty bo jak nie bierze się ich regularnie to nie masz co liczyć,ze to zadziała.

~jago65

~jago65

Polecam tabletki dr Penigreat, biorę to niecały miesiąc i dużo się poprawiło, przede wszystkim mogę dłużej co bardzo dziewczynę cieszy bo wcześniej to raczej mieliśmy tzw. szybkie numerki, też mają swoje plusy ale czasami chciałoby się trochę dłużej podziałać :)