Skocz do zawartości
Forum

Przyczyna słabej erekcji


Gość Warka666

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Warka666

Witam! Mam 19 lat, jestem studentem. Jestem ze swoją dziewczyną 5 lat, ostatnio próbowaliśmy współżyć pierwszy raz. Niestety moja erekcja była niewystarczająca do odbyciu stosunku. Penis podnosił się tylko na chwile, niestety nie wystarczyło to, żeby zacząć penetrację. Próbowaliśmy przez parę dni codziennie wieczorem, niestety bezskutecznie. Jestem zdenerwowany tą sytuacją, moja dziewczyna jeszcze bardziej. Nigdy wcześniej to nie występowało, gdy pieściliśmy się penis stał na baczność i to w pełnej okazałości. Nie wiem czy to może być spowodowane częstą masturbacją w przeszłości (nawet kilka razy dziennie), czy jest to tylko problem w psychice? Bardzo chcielibyśmy współżyć, a ta sytuacja powoduje tylko kolejne konflikty w związku. Nie wiem czy powinienem pójść z tym do lekarza, czy to tylko mało poważny problem, który sam minie?

Odnośnik do komentarza

Jeśli zaburzenia erekcji pojawiają się tylko przed próbą współżycia to być może podłoże jest psychogenne. A to może wynikać z braku całkowitej akceptacji rozpoczęcia współżycia lub stresu.
Jeśli oprócz zaburzeń erekcji w opisanych sytuacjach nie występują samoistne wzwody, poranne erekcje oraz osłabiony wzwód po stymulacji dotykiem lub bodźcami wzrokowymi to przyczyna może być somatyczna, wówczas wskazana jest konsultacja z urologiem.

Odnośnik do komentarza

Jeżel masturbacją wyzwolisz erekcję i ejakulację, to znaczy, że
nią poprzednio wyrobiłeś nawyk silnego tarcia i w luźniejszej pochwie się nie spuścisz, a penis za wcześnie opadnie. Musisz teraz potrenować dłonią dziewczyny, naoliwioną KY tak delikatne pocieranie ch*ja aż tryśnie spermą. Po miesięcznym skutecznym treningu spróbuj to zrobić w pochwie dziewczyny.
No, i już nigdy nie wal konia na sucho.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto