Skocz do zawartości
Forum

Gdzie w Warszawie można znaleźć dobry ośrodek leczenia alkoholizmu?


Gość wawrzyniecen

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Natalia1123

Postanowiłam oddać mamę do prywatnego Ośrodka. Jestem prawnikiem wiec sprawdzilam chyba wszystkie ośrodki w Warszawie i okolicach. Najważniejsze aspekty które brałam pod uwagę to:
1 legalność działania: wpis do rejestru podmiotów leczniczych,
2. Czy codziennie jest lekarz (koniecznie psychiatra i internista)
3. Warunki bytowe

Znalazłam tylko 3 ośrodki spełniające te kryteria:
DetoksVip
Life
Medex

Odnośnik do komentarza

Cześć, bardzo dobrze z Twojej strony, że próbujesz pomóc żonie, wiem jak ważne jest wsparcie, byłem niestety w podobnej sytuacji, oczywiście wtedy do mnie nie docierało że robię coś nie tak nadużywając alkoholu, niemalże siłą rodzina zaciągnęła mnie do ośrodka i zostawili. Trafiłem na świetnych, naprawdę doświadczonych specjalistów, którzy wiem z perspektywy czasu, że bardzo chcieli mi pomóc. Jeśli masz taką możliwość to zobacz https://terapiamanawa.pl - mi pomogli i tak naprawdę dzięki nim wyszedłem z nałogu.

Odnośnik do komentarza

Zapisuj się na pełny program do Want, uzaleznienia-terapia. Nie patrz na cenę, tylko na skuteczność przede wszystkim. Pełne wsparcie dla rodziny, odżywienie organizmu, zakwaterowanie praktycznie idealne i nikt w drogę nie wchodzi. Z terapeutą miałem stały kontakt. Jak coś się działo w psychice to natychmiastowa reakcja. Do terapii wprowadzono nawet moją rodzinę. Zwolnienie lekarskie oczywiście dają i z szefem się dogadałem. Nie wiedział, o co chodzi tak naprawdę, ale wróciłem z większą motywację, znacznie większą. Od dwóch lat obecnie nie tykam alkoholu, lepiej wyglądam, lepiej się czuję, lepiej zarabiam, a koszt terapii odrobiłem dość szybko. Więc wszystko na plus. Większość ludzi, którzy tam są to naprawdę z dużymi wynikami. Nawet widziałem mocno kryzysowe przypadki wyleczone, ogarnięte. Polecam jeszcze raz i pozdrawiam przy okazji.

Odnośnik do komentarza