Skocz do zawartości
Forum

Przemoc domowa ze strony partnera


Gość julita1990

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Lubię jabłka

obdukcja chyba jest bezpłatna więc nie wiem o jakich pieniądzach mówisz... zgłoś sprawę pobicia na policję, jak nie masz już siniaków to zgłoś sprawę grożenia Ci utratą życia, to również jest karalne. Następnie wywal go z domu. Jak się bedzie pieklił to wezwij policję. Nie bój się ich. musisz coś zacząć robić bo inaczej to on Ciebie zabije i tyle będzie.
Nie jesteś z nim formlanie związana, to tylko twój chłopak...

Odnośnik do komentarza

Jestem podobnie jak ty w ciężkiej sytuacji, mieszkam od 3 lat z chłopakiem orientalnego pochodzenia w Niemczech... To była wielka milosc, noszenie ba rękach, ogromne plany na przyszłość - jedynie zawodowe udało sie zrealizować. Ja jestem po studiach, on z zamoznej rodziny bez wykształcenia... Pierwszy raz podniósł na mnie rękę po roku znajomosci - odeszlam i po miesiącu wróciłam. Przepraszał, płakał, obiecywał. Pózniej w zdarzyło sie, ze pod wpływem alkoholu w moim rodzinnym domu pogryzl mi dłoń, wbił zeby do kości - wybaczylam. Długo było dobrze, zamowilismy wakacje i postanowiliśmy sie zareczyc, otwirzylismy własna działalność przynoszaca zyski... Zaczęło sie układać. 4 dni przed zareczynami moj partner rzucił sie na mnie z rękoma i zaczął dusić - myślałam, ze umrę... Opisałam tylko dalszym fizyczny, nie wspomnę o obelgach, ublizaniu...Kocham go to fakt, jak można kochać kogoś takiego? Nie wiem. Cieżko mi będzie odejść. Mieszkanie jest na niego, firma tez...Zastanawiam sie dokąd mam uciec, nie mam tu nikogo... Nie wiem co robić...

Odnośnik do komentarza

Sabina,to już pod zaburzenia psychiczne trzeba podciągnąć tą agresję,
niestety nie masz wyjścia ,musisz odejść,on dopiero pokaże na co go stać jak będziesz jego żoną ,
takie zachowania są nie do pojęcia dla normalnego człowieka,
nie da się żyć z takim człowiekiem,