Skocz do zawartości
Forum

Wymiotowanie po każdym posiłku a bulimia


Gość amelia1000

Rekomendowane odpowiedzi

Gość amelia1000

Hej. Wszystko zaczęło się pod koniec kwietnia. Zaczęłam prowokować wymioty po "obfitych" posiłkach. Na początku kilka dni pod rząd, potem już rzadziej. W maju miałam próbę samobójczą. Tydzień w zwykłym szpitalu, potem od razu klinika psychiatryczna i minął miesiąc. Wtedy nie prowokowałam wymiotów, bo się nie przejadałam. Jadłam to co mi nałożyli na talerz. W czerwcu po wyjściu znów zaczęłam. Robię to codziennie. Czasem nawet kilka razy w ciągu dnia. Czasem kilka razy na tydzień. Nie mogę się od tego uwolnić. Muszę to robić. Myślę tylko o tym by się najeść i zwymiotować. To sprawia, że zapominam o innych problemach. Wymiotowanie to już moje drugie życie. Mam podrażniony przełyk, jakieś tam obrzęki (nie znam się dokładnie), cały czas boli mnie gardło, i przełyk przy połykaniu, mam często kaszel itd, i objaw russela. Nie wiem czy to bulimia, gdyż miałam ten jeden miesiąc przerwy. Czy gdybym poszła do lekarza psychiatry na konsultacje mógłby mi ją zdiagnozować? Czy może to się nie zalicza jeszcze do zaburzenia odżywiania? Piszę na internecie, że bulimia jest jeśli to trwa już trzy miesiące. Więc można ją u mnie zdiagnozować mimo tej przerwy?

Odnośnik do komentarza
Gość amelia1000

Też się zastanawiam. To wszystko jest takie okropne. Najpierw u mnie podejrzewali anoreksje, bo nie jadłam, chudłam i w ogóle. Wysłali mnie do psychiatryka, a wyszło, że żadnego zaburzenia odżywiania nie mam. Zaczęłam jeść jak świnia nawet przed psychiatrykiem, żeby się tylko odczepili. Teraz robię to nawet już nie myśląc by chudnąć, stracić na wadze. Liczy się dla mnie to co robię, nie przestanę, ale nie chce by ktoś wiedział, nie teraz...psychologowi powiem po wakacjach, ale jeszcze nie teraz. Teraz chcę się tym pocieszyć. To mi pozwala zapomnieć o wszystkim...

Odnośnik do komentarza