Skocz do zawartości
Forum

Coś mi przeszkadza w samobójstwie


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za wszystkie posty, nie spodziewałem się, że wątek się tak rozwinie. Jak widać obecnie brak partnera/nerki to obecnie poważny problem społeczny.

No Rembrandt świetnie napisał, ale wiesz - mi toksyczny związek też nie grozi, bo dotychczas nie miałem żadnego, także jestem czysty w tym temacie i nie mam żadnego doświadczenia. Nawet nie wiem czy poradziłbym se w związku.

Chruściciel - jak chcesz możesz wpaść albo ja mogę wpaść, tylko jak wyjść na te dziewczyny? Bo nawet nie wiem, czy jakąś ze mną będzie chciała to robić (seplenie), bo szukam i seksu i potem może związku. Ty nie masz problemu z dziewczynami, ale jak wiesz każdy jest inny. A czy seks to nie problem? Ja próbowałem już wielokrotnie w sieci kogoś poszukać i nic.

Odnośnik do komentarza
Gość chruściel

Chruściciel ;) dobre! nie obrażam się za przekręcenie ksywki ;)
Z tym seplenieniem to faktycznie na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że to kiepska sprawa, ale co do seksu, to wiesz, alkohol bardzo pomaga, a po niejakiej flaszce, to kobitki same zaczynają seplenić :)
Na pierwszej randce powiedz, że zrobiłeś sobie kolczyk, ale wyjąłeś, bo za bardzo spuchł Ci język - temat skończony, a wyjdziesz na bohatera;) mówisz, że interesujesz się muzyką. jedź na koncert, jakiś festiwal, zagadaj. to nic strasznego. za pierwszym razem nie wyjdzie, ale zyskasz doświadczenie. podrywu również można się nauczyć.

Odnośnik do komentarza

~chruściel
pomyślałem, że w celu ratowania życia to wiesz... cel uświęca środki ;)

Według mnie to totalna bzdura, wybacz. Bo ani o ratowanie życia tu nie chodzi, ani też cel nie uświęca środków. :/

Jedynie taka sytuacja :

~chruściel
a poza tym pijanych kobiet często nie trzeba zaciągać - same zaciągają ;)

jest normalna w tym przypadku

Odnośnik do komentarza
Gość ZaniepokojonaBardzo