Forum Psychologia

Poznajmy się

~Nefrete

~Nefrete

Hej,
Piszemy tu ze sobą, dyskutujemy a tak naprawdę w ogóle się nie znamy. Może czas to zmienić i przedstawić się? Zacznę od siebie
Ma 23 lata i na imię Asia. Studiuję i pracuję. Bardzo lubię dobre kino i naleśniki z malinami :D

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Carmine

Carmine

Mam na imię Tymoteusz mam (prawie) 16 lat ;)
Lubie grać na gitarze.

94249 carmine Mężczyzna, 20 lat, Kraków
Reyka

Reyka

Hejka,
--27 lat
--mężatka :D
--obecnie rudowłosa ( niestety farbowana) :D
-- kocham podróżę

91325 reyka Kobieta, 31 lat, Za górami za lasami
Lorieen

Lorieen

Cześć,
Asia mam 25 lat. Sama wychowuję córeczkę ( 7 miesięcy). Skończyłam anglistykę. Nie pracuję zawodowo, czasem udzielam korepetycji.

93011 lorieen Kobieta, 29 lat, Lublin
Pikaczu

Pikaczu

Kaśka :D 25 lat niezamężna.
skończone kulturoznawstwo :)

--

Żyj tak, żeby twoim przyjacielom zrobiło się smutno gdy umrzesz

85904 pikaczu Kobieta, 29 lat, Koszalin
irlandzka_koniczyka

irlandzka_koniczyka

Karolina, 23 lata, pracuję i mieszkam w Irlandii z narzeczonym :)
Na razie bezdzietna ale mam nadzieję,że już nie długo się to zmieni :))
Pozdrawiam

85260 irlandzka-koniczyka Kobieta, 27 lat, malopolska/ Dublin
SickAngel

SickAngel

Magdalena,lat 24,obecnie studiuję. Jestem uzależniona od książek,muzyki i tuszu do rzęs :D

--

It's who I am and what I feel
My life is automatic
Up in the air, is what I breath
and it is never static.

84897 sickangel Kobieta, 28 lat, Centrum Polski
~Do irlandzkiej

~Do irlandzkiej

Na razie bezdzietna ale mam nadzieję,że już nie długo się to zmieni :)) Upadlas na glowe?

bula14

bula14

Czesc Bartek 28 lat singiel , bez pracy :-( interesuje sie hokejem na lodzie i kuchnią :-)

94744 bula14 Mężczyzna, 33 lata, trojmiasto
dadaaria

dadaaria

Część, ja jestem Daria jestem marudna nudna i wiecznie się odchudzam :D

--

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=601651b7128e8c5ce.png

30 dadaaria Kobieta, 30 lat, gdzieś pod Wawą