Skocz do zawartości
Forum

Kompulsywne objadanie się


Gość Emilieeee

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Emilieeee

Właśnie doszłam do wniosku, że potrzebuję pomocy. W tej chwili cierpię fizycznie i psychicznie. Fizycznie, bo mam wrażenie, że pęknie mi żołądek. Ledwo siedzę i piszę. Dzisiaj od 21 zjadłam około 10 kanapek, pączka, dwa rogaliki z nadzieniem, czekoladę, opakowanie rurek z kremem, chipsy... co jakiś czas, średnio raz na tydzień mi się to zdarza. Stwierdzam, że jestem tak beznadziejna, moje zycie jest tak beznadziejne, że jedyne co mam, to jedzenie. Tak bardzo ficzynie cierpię, że nie da się opisać. Nie potrafię nad tym zapanować...
Ważę 57kg, mam 162cm wzrostu. I tyję, waga leci w górę.
Ciągle się dołuję otaczającą mnie beznadzieją, a później żałosnym wyglądem. I objadam się, aż płaczę z bólu żołądka.... Za każdym razem próbuję zwymiotować, ale nie potrafię. Potrzebuję pomocy, najlepiej psychiatry... ale nie stać mnie na prywatne wizyty, bo jestem studentką. Gdzie mogę zgłosić się o pomoc???

Odnośnik do komentarza

Wage masz w porządku. Ważę tyle samo przy 165 ale nie powinnaś już dopuścić do tycia.
Uzależnienie od jedzenia może być bardzo niebezpieczne, to tak samo jak uzależnienie jak od alkoholu, nikotyny,komputera itp... i rzeczywiście powinnaś się leczyć.
Wiesz, też się kiedyś obżeram i prowokowałam wymioty tylko że ja miałam bulimie spowodowaną przez anoreksje. Żarłam z głodu.
Ale możesz spróbować przestać. Ja tak robiłam że liczyłam kalorie. Jadłam wtedy po 1200.
Miałam napad ale jak już skonsumowałam tyle kalorii to próbowałam sobie wmówić- zjadłam te 1200, nie potrzebuję więcej, nie jestem głodna- to tylko moja psychika i nic się nie stanie jak nie zjem. Smakowa woda gazowana też bardzo pomaga napełnić żołądek.
Jedzenie to nie wszystko. Gdy chwytasz po kolejnego rogalika czy kanapeczke pomyśl sobie o tym, policz do 10 i zajmij się czymś innym.