Skocz do zawartości
Forum

Problemy ze snem


Gość okrągła

Rekomendowane odpowiedzi

Gość okrągła

witam, mam 21 lat, studiuję, pracuję, mieszkam z rodzicami. Aktualnie układa mi się z nimi nawet dobrze, ale dużo już przeszłam - z mamą był okres taki, że aż się wyprowadziłam na jakiś czas. Od zawsze długo zasypiałam, snułam historie miłosne z nudów, teraz mi już mi to przeszkadza, czas zasypiania dłuży niekiedy w nieskończoność ... a gdy już zasnę, to często wyrywam się ze snu, jestem wystraszona ... potrafię niekiedy budzić się z zegarkiem w ręku co 30 minut. Jest to bardzo męczące. Gdy biorę walerianę na uspokojenie również zasypiam długo, ale dłużej śpię, choć i tak jestem niewyspana. Raczej jestem spokojna i niezestresowana - tak mi się wydaje. Czasem w nocy widzę jakieś cienie, ciemne postacie.Myślę, że mój mózg płata mi figle, czy konieczny będzie psycholog ?

Odnośnik do komentarza