Skocz do zawartości
Forum

Partner robi mi wstyd na portalach społecznościowych


Gość starsza.pani

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteśmy parą ludzi w średnim wieku, ja pracuję jako nauczyciel akademicki, mój partner jest pracownikiem ochrony od kilku lat, ponieważ jego wyuczony zawód w technikum jest obecnie nieprzydatny. Partner to dobry człowiek, jesteśmy razem ponad 10 lat, ja mam 51 lat, on 53. Tylko strasznie irytuje mnie jedna rzecz w jego zachowaniu. On mi nieustannie robi wstyd na poratalach społecznościowych, w których bez opamietania przesiaduje. Wstyd ten polega na tym, ze wrzuca takie sprośne płytkie dowcipy publicznie na tablicę lub zdjęcia rozebranych panienek- takie w postaci demotów z opisami pod zdjęciami o "ruchaniu", bzykaniu", "cyckach" itp. jest to takim prostackim tonem napisane, widzą to moi znajomi z pracy, moi studenci. Koleżanka z pracy kiedyś mi powiedziała, ze mój partner wrzuca treści jak taki najgorszy prostak- z czym niestety musze się zgodzić, bo dominuja w nich albo wulgaryzmy, albo kobiety z wulgarnymi, chamskimi podpisami. Oczywiscie komentują to sobie z kolegami z pracy potem, to jeszcze gorzej to wygląda. Na moje prośby, by się powstrzymał, ze wyrabia sobie opinię chama i prostaka nie reaguje. Nie jestem jakaś sztywna, ale po prostu te tresci są niesmaczne, by je publicznie wrzucacć. Ostatnio wrzucił tekst, ze "przy prawdziwym facecie kobieta ma mokre majtki", myślałam, ze sie spalę ze wstydu! BYł spokój, dopóki nie odkrył facebooka i innych portali tego typu, cały wolny czas na tym przesiaduje!

Odnośnik do komentarza