Forum Psychologia

nie mam siły przygotować się do pracy

~kompletnezero

~kompletnezero

jestem nauczycielką. Wynagrodzenie dostanę po czasie za parę dni, bo pracodawca nie przekazał papierów gdzie trzeba. Pracodawca ma stały dochód od40lat, więc łatwo mu było nie skarcić za upomnienie się.
Dano mi dodatkowe obowiązki, których nikt nie umie, więc nie chce wykonywać. Osoby, które chciały rezygnowały z pracy po krótkim czasie, bo im się nie opłacało.
Nie wiem, ile zarobię, pewnie najniższe stawki, bo gdyby miało być inaczej dyrektor by ze mną porozmawiał. Straciłam serce do tej pracy. Przez brak czasu i sił kolejne moje sprawy się walą. Szczerze mówiąc to czuję się jak poganiany pies, który ma się cieszyć, że za jałmużnę robi to, co musi.

Odpowiedzi znajdują się poniżej

ka-wa

ka-wa

Nie możesz zmienić pracy?
Masz umowę? Powinnaś wiedzieć za jaką stawkę pracujesz, a nie czekać ile z łaski wypłaci pracodawca.
Czego uczysz?

--

Szanuj zdanie innych...

104146 ka-wa Kobieta, 104 lata, Toruń
~kompletnezero

~kompletnezero

nie moga zaplacic mniej niz minimum, ktore nakazuje ustawa. Rozliczenie w formie nadgodzin, wiec obowiazuje tylko jedna umowa (podpisana po czasie, bo na wszystko byl czas, tylko na podpisanie umowy nie bylo, choc mnie znaja i wiedza, jak pracuje). W domu mam syf, brud, zaniedbane sprawy. Koszt tej pracy dodatkowej jest dla mnie ogromny, a czuję, że pracodawca zwyczajnie uznaje mnie za niewolnika, który ma zaakceptować każdą decyzję bez uzgadniania.
Pracodawcy grają va bank i choć moje umiejętności są w pewien sposób unikalne przewiduję, że dyrektor będzie do skutku szukał jakiejś osoby na moje miejsce, jeśli mu się coś nie spodoba (takie osoby już uczyły, chociaż nie umiały).
Całe wakacje zajęło mi przygotowanie się, poniosłam konkretne koszty a tu taki zonk z wypłatą.

ka-wa

ka-wa