Skocz do zawartości
Forum

Nie mogę podjąć dezycji


Gość Fuksja1

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Mam problem- tak bardzo nie mogę podjąć decyzji, że wolałabym aby coś mi się stało, żeby ta decyzja została podjęta niejako "sama".
Może są to sprawy średnio trudne, może dla innych błahe, ale ja się bardzo męczę.
Chodzi o sprawy zawodowe. Jestem po studiach, ale trochę tylko pracowałam w zawodzie. Myślałam o czymś innym, ale ciężko mi było znaleźć pracę zapewne bez takiego wykształcenia, choć mam coś troszkę podobnego.