Skocz do zawartości
Forum

Szef z pracy jest dla mnie chamski i drwi ze mnie...


Gość Magdalena 801

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Magdalena 801

Pracuje w dużej firmie głównie z facetami. Jestem raczej spokojnym typem.Zawsze na swoim stanowisku,robię co mam robić,nie szukam kontaktów z innymi,nie rozgaduje się.Owszem jak czegoś nie wiem zapytam ale raczej nie Jestem typem towarzyskim i nie daje siebie poznać.Jestem miła (chyba że ktoś mi zajdzie za skórę), ale nie spoufalam się z nikim .Ale do sedna .Szef od jakiegoś czasu zaczął byc niemiły wręcz chamski. Jestem na przyuczeniu jak czegoś nie potrafię zrobić to robi wielkie halo,a jak źle zrobię to leci do prezesa i skarży na mnie,obgaduje z pracownikami..Mówi że wszystko pytam,że nic nie wiem (co nie jest prawdą,owszem jak czegoś serio nie wiem to zapytam ale z reguły pytam kolegi a nie jego). O to że miałam zrobić to na jednym papierze a nie na dwóch(na jednym by się nie zmieściło, nawet specjalnie wczssniej kolegi z pracy spytałam i potwierdził) że widział na kamerze że użyłam to zamiast tamtego,..O nie potrafię tego dokręcić (haha) "pracujesz już tyle a nadal nie umiesz? Przecież to podstawa'' .. Specjalnie jak byłam w ubikacji zakręcił pewien zawór i gdy potem uporałam sprzęt włączyć zielonym przyciskiem nie chciał się włączyć dopeiro z dumą odkręcił przy mnie ten zawór i miał minę na zasadzie '' o nie domyśliła się ''. + Pewnie to będzie jego kolejny argument przeciwko mnie gdy pójdzie skarżyć do prezesa)) Ostatnio czepiał,że źle siedzę ( znajoma z innego stanowiska aż zaczęła się smiac). Obgaduje mnie z innymi pracownikami,drwi ze mnie..Czasem się we mnie gotuje i nie wytrzymuje emocji i sama zaczynam podnosić głos na niego.. Czepia się szczegółów,rzeczy które nie są prawie istotne... Ostatnio powiedział prezesowi,że nie wiem gdzie odnosić dany raport jak pytałam go na początku gdzie zanieść on powiedzial żebym położyła obok to tak robiłam..A potem z pretensjami że nie wiem gdzie odnsic skoro mi nie pokaza