Skocz do zawartości
Forum

Jak zrozumieć własne zachowanie?


Gość k...l

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Mam na imię Kasia, mam 20 lat i studiuję farmację. Na studiach poznałam mojego obecnego chłopaka-Tomka, z którym jestem tylko trzy miesiące, ale jestem pewna, że chce z nim spędzić resztę życia. Kilka dni temu pokłóciliśmy się o głupotę, wypiłam za dużo, poszłam ze znajomymi do klubu i "kleiłam się" do naszego wspólnego kolegi z roku-Pawła, który jest także jego współlokatorem. Do klubu przyjechał po mnie mój chłopak na prośbę Pawła i odstawił mnie do domu. Paweł powiedział Tomkowi, że zrobiłam mu "malinkę", w co ciężko mi uwierzyć , bo nigdy nie zachowywałam się w ten sposób, ale z drugiej strony nie ma powodu, dla którego Paweł miałby kłamać. Wiem, że zachowałam się podle i nie potrafię znaleźć niczego na swoje usprawiedliwienie. Dzień później rozmawiałam z Tomkiem, wydusiłam tylko przepraszam, zapewnił mi, że mi wybaczy, bo mnie kocha, ale potrzebuje czasu. Dodatkowo postawił mi warunek-jeśli pójdę na dyskotekę bez niego pod wpływem, to będzie koniec. Obiecałam jemu i sobie, że dostosuje się do jego warunków. Od tamtych wydarzeń minęły 3 dni i od 3 dni czuję się okropnie, nie mogę zasnąć ani skupić się na nauce. Nie wiem co znaczy, że Tomek potrzebuje czasu. Cały czas się boję, że mnie zostawi, przestanie kochać, oddalimy się od siebie. Nie wiem co robić i czy coś jeszcze jestem w stanie zrobić. Wiem, że go zraniłam i na niego kompletnie nie zasługuję. Nie zasługuję na niczyją miłość, ale mimo to chce z nim być i nie wyobrażam sobie bez niego życia. Nie mam komu się zwierzyć, jest mi wstyd pisać o tym nawet anonimowo, ale ciężko mi sobie z tym poradzić, a nie chce niczego bardziej zepsuć. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że Tomek wybaczy ci i wszystko dobrze się ułoży.
Ty masz nauczkę na całe życie i mam nadzieję, że dobrze to sobie zapamiętasz.
Teraz się wstydzisz, to normalne, jeśli nie jest się zdzirą.