Skocz do zawartości
Forum

Dlaczego nie mam siły do życia?


Gość p...l

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 17 lat, jestem uczniem klasy 1 liceum. Mój problem polega na tym, że co tydzień występuje u mnie taki dzień, lub dwa dni w którym nie mam na nic siły i jedyne co robię wtedy to siedzę z telefonem w ręku na kanapie, nie mam wtedy siły do nauki, dążenia do moich marzeń/celów. Następnie to mija , lecz taki dzień powtarza się co tydzień. Co do stylu życia : - śpię około 6,5 h, czasami krócej , czasami dłużej, ale mniej więcej tak - biorę codziennie rano zimny prysznic - moja dieta nie jest zachwycająca, ale nie objadam się fast foodami itd. Jem raczej mało warzyw i owoców, ale staram się zdrowo odżywiać i nie jeść 3 godziny przed snem - 6 razy w tygodniu wykonuję pół godzinną aktywność fizyczną - 3 razy trening na worku bokserskim, 3 razy trening z ciężarami w domowych warunkach , dodam do tego że ćwiczenia fizyczne dodają mi energii i dlatego z nich korzystam - sporo czasu spędzam na naukę, około 3 godzin po szkole - spędzam sporo czasu (około 2-3 h) na rozwijanie moich pasji, które są dla mnie rozluźnieniem po dniu pełnym nauki Wiem, że może moje pytanie może wydawać się błachostką, ale nie wiem do końca jak mam sobie z tym poradzić, wiem że przydałoby się więcej snu i lepsza dieta, ale czy mają państwo jakieś porady, odnośnie mojego stylu życia ? Czy coś robię nie tak ? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Drogi 17-latku, jeśli tylko czujesz, że dopada Cię niechęć do robienia czegokolwiek i przesiadujesz tylko na kanapie z telefonem w ręku, wstań i oddaj się swoim aktywnościom fizycznym. Sport nie tylko dobrze wpływa na zdrowie, ale też poprawia nastrój, gdyż w czasie wysiłku fizycznego wytwarzają się endorfiny - naturalne hormony szczęścia. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.