Skocz do zawartości
Forum

Śmieją się ze mnie w szkole a ja nie daje już rady


Gość Uczeń na 6

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Uczeń na 6

Witam
Może jestem głupi że to tu pisze ale ja już tego nie wytrzymam dłużej.
Jestem uczniem klasy 5 podstawówki. Wychowuje się bez ojca (nie wiem czemu) :'( . Moja własna matka okłamuje mnie. Nie mówi mi prawdy. Nie chcę mi powiedzieć kto jest moim ojcem dlatego między nami bardzo pogorszyły się relacje. Staram się nie rozmawiać z matką. Nie mam do niej zaufania. Mam do niej żal i nigdy jej tego nie wybaczę.