Skocz do zawartości
Forum

Mam problem z myślami na swój temat.


Gość Bezsiilna

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,
Pierwszy raz pisze na jakimkolwiek forum. Ciężko mi się dzielić swoimi problemami , ponieważ w pewien sposób myślę, że ludzie mnie nie zrozumieją. Jednak chcialabym usłyszeć od kogoś ,kogo nie znam, jego opinię. Zacznę od tego, co czytam na wielu forach, czyli przedstawienie się : )
Mam 20 lat , studiuję, mieszkam z rodzicami , mam kochającego chłopaka, z którym jestem 5 lat, przyjaciółkę, jestem dość ładna, chociaż jak każda dziewczyna widzę w sobie wady. Niby wszystko wygląda normalnie , ale jednak nachodzą mnie często złe myśli. Tak naprawdę nie wiem od kiedy je mam. Mam wrażenie ,że od zawsze. Od dziecka pamiętam , że byłam zakompleksiona. Przez wystające zęby albo przez to ,że nie byłam dość ładna w porównaniu do koleżanek z klasy. Jestem jedynaczka, przez co ciągle czułam na sobie presję ze strony rodziców i rodziny w stosunku do mojej nauki, umiejętności. Oczywiscie nigdy nie bylam do niczego przymuszana, ale dawali mi zrozumiec ,ze chca bym byla zdolnym dzieckiem, ktore nie bedzie musialo tak ciezko pracowac, jak oni by miec to co mamy teraz . Tak naprawdę dopiero w liceum zrozumiałam, że uczę się dla siebie...i od tej pory zaczęłam pracować dla swojej satysfakcji. Dlatego poszłam na studia zupełnie nie związane z klasą do której uczęszczałam w liceum, tylko dzięki własnej ciężkiej pracy. Oczywscie nie obylo sie bez przykrych sytuacji ze strony np nauczycieli i innych osób, które wrecz bezposrednio mowili ,ze sie nie dostane. Studia które wybrałam były związane z moją pasją dlatego tak mi na nich zależy. Teraz gdy juz na nich jestem mam dobre i złe momenty , za jednym razem jestem w gronie najlepszych za drugim zabraknie mi odrobiny. Nigdy nie byłam uzdolniona naukowo , nigdy nie miałam paska w szkołach, zawsze leciałam na 4 . Dlatego gdy na studiach zaczęło mi wychodzić i poczułam jak to jest byc naprawdę dobrym ,ciężko mi z tego zrezygnować