Skocz do zawartości
Forum

Mama a związek


Gość estera235

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Jestem tutaj zupełnie nowa i szczerze mówiąc nie wiem już gdzie szukać pomocy. Mam 22 lata i od pół roku jestem w związku. Mój partner nie mieszka w Polsce, dlatego nasze kontakty nie są tak częste, jakbyśmy tego chcieli, ale obydwoje traktujemy ten związek poważnie. Studiuję w tym samym mieście gdzie mieszkam, toteż dzielę mieszkanie z moją siostrą i mamą. Pracuję na tyle, że jestem w stanie odłożyć pewne kwoty na koncie, jednak niedostatecznie dużo by móc się usamodzielnić (studiuję dziennie).