Skocz do zawartości
Forum

Pierwsza w życiu praca w wieku 32 lat


Gość arilla

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałabym uzyskac tutaj poradę związana z moja sytuacją. Mam 32 lata, szukam swojej pierwszej w życiu pracy. Od 17 roku życia cierpiałam na silną depresję, nie byłam w stanie podjąć pracy, dostawałam rentę. Wreszcie po tych latach terapii i leczenia widzę pozytywne zmiany. Od października zapisałam się na studia zaoczne, zaczęłam tez szukać pracy- i w tym jest problem! Jestem jedynie po maturze, nie mam żadnego doświadczenia zawodowego, nie mam znajomości. No i od dwóch miesięcy nie potrafię znaleźć pracy. Na rozmowach kwalifikacyjnych odpadam, gdy przyznaję się, ze nie pracowałam wczesniej. Myślę, ze przyjęto by mnie do sklepu na kasę, ale wiem, że to nie praca dla mnie, dlatego unikam tego zajęcia. Doradźcie, gdzie może szukać pracy osoba w takiej sytuacji jak ja? Od października będę musiała opłacać studia, wiec do tego czasu muszę znaleźć pracę, a z renty zrezygnowałam, ponieważ czuję się już zdrowsza i chcę spełnić swoje marzenia.

Odnośnik do komentarza

Też bym doradzała żebyś wziela jakąkolwiek prace na początek,zaczepisz się a to juz cos. Nie możesz mieć oczekiwań na razie bo nie masz nic do zaoferowania potencjalnemu pracodawcy. Jesteś w trakcie zdobywania wykształcenia i niestety nie masz żadnego doświadczenia. To sprawia że już na starcie w rekrutacji masz gorzej niż inni. Zwroc też uwagę,ze masz 32 lata a jest sporo osób młodszych już na obecną chwilę wykształconych i z doświadczeniem przy których no nie masz szans na ten moment.

L'amore non ha un senso, L'amore non ha un nome , L'amore bagna gli occhi, L'amore riscalda il cuore
L'amore batte i denti, L'amore non ha ragione
L'amore esiste...

Odnośnik do komentarza