Skocz do zawartości
Forum

Związek z mężczyzną, który sporo zarabia


Gość magdalenn33

Rekomendowane odpowiedzi

Gość magdalenn33

Witam Wszystkich,
Mam taki trochę dziwny problem. Jestem osobą w wieku 33 lat, zarabiam 2100 zł netto, jak dotąd byłam samotna, mieszkam razem z rodzicami, ponieważ wynajem mieszkania pochłonąłby niemal cały mój budżet, a tak płacę na połowę z rodzicami za mieszkanie i media, studiuję także zaocznie (zaczęłam w zeszłym roku). Od 2 tygodni spotykam się z mężczyzną, jest w wieku 37 lat, również samotny po rozpadzie kilkuletniego związku. Jest on już dawno po studiach, ma własną firmę, własne mieszkanie, zarabia miesięcznie ok. 10 tyś. Gdy sie o tym dowiedziałam, to po prostu zrobiło mi się przykro i pomyslałam sobie, że to chyba nie jest dobry pomysł, by sie z kimś takim wiązać, ponieważ ja zarabiam sporo mniej, nie żyję tak, jak on. On oczywiście nie wie jeszcze o moich dochodach. Strasznie mi głupio, choc nie wzięłabym od niego nawet grosza, ani żadnych droższych niż bukiet kwiatów prezentów. Po prostu boję się, ze osobie zarabiajacej sporo więcej związek z kimś, kto nawet nie ma własnego mieszkania, kto tak niewiele zarabia może ciążyć lub- co gorsza- może uznać, że ja szukam sponsora. Czy taki związek ma w przyszłości sens? Czy Wy związalibyście sie z osobą zarabiającą sporo mniej od Was?

Odnośnik do komentarza

Ja nie widzę problemu, dla niego nie ma znaczenia ile zarabiasz...,nie stwarzaj sobie problemów na początku, bo jeszcze nie wiadomo czy będziecie sobie odpowiadali pod innymi względami ,
statusu materialnego nawet nie bierz pod uwagę,bo to Ci podświadomie będzie hamowało rozwój znajomości.

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza