Skocz do zawartości
Forum

boje sie przyszlosci i glodu


Gość ciaglemysleopracy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ciaglemysleopracy

mam prace w Polsce, ale odkad ja mam i tak boje sie biedy i glodu. Tak naprawde od biedy ratuje mnie mama, ktora daje mi jesc. Pracuje w miejscu, gdzie rotacja jest ogromna, chociaz firma ma ogromne zyski. (Nie jestem totalnym laikiem, wiem, ze tam zyski sa ogromne, ale skoro maja ludzi to placa 13zł. brutto za wyczerpujaca prace).
W domu sa ciagle klotnie, bo moja mama nie umie pogodzic sie z tym, ze nie jestem idealna a jak juz zawalilam sprawy ze zmeczenia i stracilam szanse na wiekszy zarobek wlasnie ze zmeczenia to odrobinke odpuscila, ale i tak stale mi wyrzuca, ze mam wobec niej dlug.
Mam tyle lat, ze nie urodze juz dziecka. Boje sie emigracji, ale caly czas o niej mysle. Nawet to, jakimi chamami my Polacy jestesmy dla siebie sklania mnie do mysli o emigracji (zeby nie spotykac tego chamstwa na codzien-pracuje w klientem polskim i miedzynarodowym, spotykam ok.200osob dziennie). Z pracy przychodze w takim stanie, ze wielokrotnie nie bylam w stanie sie umyc, dobrze, ze mial mi kto dac jesc. Nie chce tak zyc. Nie chce zerowac na matce.
Za nauke niemieckiego zabieram sie od pol roku, bo ciagle nie mam sily. W dodatku boje sie, ze zagranica wyladuje pod mostem, jesli kiedykolwiek tam wyjade i ze nie dam rady zniesc psychicznie rozlaki.
Przepraszam, nie mam z kim porozmawiac.

Odnośnik do komentarza