Skocz do zawartości
Forum

Nie chodzenie do szkoły


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w 1 klasie technikum i już od miesiąca nie chodzę do szkoły. Wcześniej też wagarowałam, ale było to tak że opuszczałam 1-3 dni w tygodniu, a teraz nie chodzę już wcale. I tak zawale ten rok więc nie widzę sensu bym tam wracała, ale obawiam się że będę mieć jakieś konsekwencje z tego. Moi rodzice już pogodzili się że zawale ten rok, a po co mam chodzić do szkoły skoro i tak nie zdam? Poza tym zastanawiałam się by od nowego roku zmienić szkołę na zawodówkę. Prowadzę obecnie beztroskie życie, długo śpię, robię co chcę, ale nie wiem serio no. Oni ogólnie w szkole już mają na mnie wywalone tak samo jak ja na nich :) Czy mogę dostać za to kuratora albo mieć sprawę w sądzie? Nie chciałabym doprowadzić do tego bym znowu wylądowała w jakimś ułomnym ośrodku bo już siedziałam w ośrodku 3 miesiące i dziękuję bardzo za taką przyjemność. Co wy myślicie o tym wszystkim i co byście zrobili w mojej sytuacji? Ja już nie chcę w tym roku szkolnym iść do szkoły.

Odnośnik do komentarza
Gość doMaffasion

nie wiem czemu nie działa odpowiedź w Twoim wątku, więc napiszę tutaj. Ogólnie rzecz biorąc uważaj. Bo jak skończysz 18-stkę to rodzice mogą Cię nieźle zdołować. Powiedzą: albo się uczysz, znajdujesz zawód i zarabiasz, albo znajdujesz sobie kolesia sponsora i wyprowadzasz się. Życie jest brutalne.
A co do tej zawodówki, to odradzam z całego serca.
Naharujesz się później w pracy jak wół, a dostaniesz najmniej kasy.
Pytanie brzmi, dlaczego masz takie zaburzenia z chodzeniem na zajęcia? Wydaje mi się, że jeżeli maz nie chodzić wcale, to już lepiej abyś miała indywidualne nauczanie. Wymyśl coś. Może byś wolała liceum? Powiem Ci, że na studiach jest ciężej. Nie pod względem samej nauki. Chodzi głównie o dyscyplinę, tam nikt Ci nic nie każe tak jak w podstawówce i samemu trzeba się pilnować.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto