Skocz do zawartości
Forum

Czy moja mama ma rację?


Gość autorka12t

Rekomendowane odpowiedzi

Gość autorka12t

Mam prawie 25 lat, jestem po wypadku samochodowym, przez wypadek i kilkuletnią rehabilitację przerwałam studia. Teraz chciałabym zacząć studia zaoczne. Moja mama twierdzi, że już za późno na studia, bo nie mam doświadczenia zawodowego, więc trudno mi będzie się wybić, gdy skończę te studia. Że powinnam zapomnieć już o karierze zawodowej i myśleć o jakiejś niezbyt ambitnej pracy. Ale ja mogę przecież pracować i studiować... czy mama ma rację? Proszę pomóżcie, podawajcie swoje opinie za i przeciw, bo rekrutacja coraz bliżej, a ja jeszcze nie jestem zdecydowana. Co prawda jeszcze trochę czasu jest, ale zbieram opinie już teraz.

Odnośnik do komentarza
Gość Mordehai

Wiek nie gra roli jeśli chcesz rozwijać swój intelekt w każdym wieku możesz i nie ważne czy masz lat 20 czy 35 :) Nauka jest pożyteczna, a i teraz więcej osób starszych nieco uczęszcza na studia by podnieść swoje kwalifikacje, by czegoś się dowiedzieć są różne powody, ale na pewno studia w Twoim wieku nie są jakimś obciachem ;)

Ps... moja ciotka zaczęła studiować po 40/tce także wiesz...

Odnośnik do komentarza

Ludzie pracując, zaczynają studia po czterdziestce i później,więc mama nie ma racji,
po studiach zawsze będziesz miała większe możliwości pracy.
Jeśli czujesz się na siłach to próbuj,na naukę nigdy nie jest za późno,dziwię się ,że mama ,zamiast Cię wspierać w dążeniu do zdobycia wyższego wykształcenia,jest przeciw.

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza
Gość autorka12t