Skocz do zawartości
Forum

wstydliwa sytuacja


Gość 19gabi

Rekomendowane odpowiedzi

Od października mieszkam razem z moim chłopakiem. Ja mam 19 lat i jestem studentką a on jest 7 lat ode mnie starszy i pracuje. Dodam, że wynajmujemy mieszkanie jednopokojowe. W niedzielę przed południem do mojego chłopaka przyszedł jego kolega z pracy i przyniósł jakiś projekt . Byliśmy jeszcze w łóżku, bo w w sumie to dopiero rano wróciliśmy z imprezy .Wiedzieliśmy, że on ma przyjść i było powiedziane, że poda te dokumenty w drzwiach i sobie pójdzie. Mój chłopak zaprosił go jednak do środka. Ja tego faceta widziałam pierwszy raz w życiu. Dla mnie sytuacja była meganiezręczna, bo byłam naga i tylko okryta kocem po czubek nosa. Oni siedzieli przy stole i pili sobie piwo a mnie w dodatku po nocy okropnie chciało się iść do łazienki, bo jeszcze nie byłam. W końcu powiedziałam, że muszę iść do łazienki i aby oni przeszli sobie do kuchni. Na to mój zaczął się śmiać, że mam ładne ciało i nie mam się czego wstydzić i żebym sobie szła a oni sobie na mnie popatrzą. Ja mu wtedy powiedziałam, że zachowuje się wobec mnie jak ...uj , na co on się wściekł i zdarł ze mnie koc i ja naga z płaczem poleciałam do łazienki.
Potem mój chłopak poszedł sobie razem ze swoim kolegą i wrócił dopiero wieczorem i zachowuje się, jakby nic się nie stało. Jak próbowałam z nim o tym rozmawiać, to mi powiedział, że nie ma ochoty, bo to był talko żart i nic się nie stało.
Ja już sama nie wiem, co o tym sadzić i co mam zrobić. Jak sobie przypominam to zdarzenie, to do tej pory robię się czerwona ze wstydu ale może ja faktycznie wyolbrzymiam i robię jakąś aferę ?
Co o tym myślicie ?

Odnośnik do komentarza

Bardzo niestosowne zachowanie chłopaka po wielokroć.