Skocz do zawartości
Forum

Nie wiem jaka chcę być


Gość Bindking

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bindking

A w sumie wiem, ale po prostu boję się takiej zmiany. Jestem dziewczyną, mam 16 lat rocznikowo 17, jestem w pierwszej klasie technikum. Zacznę od tego że chodzi o wygląd. Obecnie mój styl jest dziewczęcy, kobiecy, mam długie włosy, chodzę na wysokich butach,ale chcę to zmienić. Styl który ostatnio mnie bardzo pociąga to tomboy (jeżeli ktoś by nie wiedział to dziewczyny wyglądające i zachowujące się jak chłopak), ale mam tyle rozkmin na ten temat... Mam naprawdę duże powodzenie u chłopaków, a boję się że jak zetnę włosy i zacznę nosić męskie ciuchy to się zmieni. A no i chcę zrobić kolczyk w nosie. A chodzi o to że jestem hetero , ja nie chcę być z dziewczyną no chyba że która by też wyglądała jak chłopak. Kolejna rozkmina to czy moi rodzice to zaakceptują? Oni nie chcą bym tak wyglądała i jeszcze kolejna to to czy znajdę z takim wyglądem chłopaka no i jak się będę z tym czuła bo to tak jakby facet z facetem (chociaż jestem dziewczyną) . Ale do rzeczy. Za.jebiście podoba mi się ten styl i strasznie chcę tak wyglądać , ale po prostu się boje tego wszystkiego. I panicznie boję się ściąć włosy. Dużo dziewczyn które są tomboyami mówią że też miały ten dylemat , ale nie żałują że ścięły , ale sama nie wiem. Proszę pomóżcie bo chcę w końcu dojść do ładu i składu sama ze sobą.

Odnośnik do komentarza

Kolczyk w nosie? Dla mnie to obrzydliwe. Jak będziesz wycierała nos?
Masz duże powodzenie, a "chłopczyce" zwykle mniejsze. Zaakceptujesz tą zmianę?
Znudził cię twój styl, to się zmień, ale nie rób od razu drastycznych zmian, byś nie wyglądała śmiesznie.
Może najpierw spodnie i buty na płaskim obcasie?
Włosy też możesz obciąć, odrosną.

Odnośnik do komentarza

Taka radykalna zmiana wyglądu jest często odbierana jako bunt. Przeciw czemu chcialabyś się zbuntować, co w codzienności Ci uwiera, co byś światu chciała zademonstrować zupełną zmianą wizerunku?