Skocz do zawartości
Forum

Witajcie


J22

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem studentką dzienną,mam 22 lata,no prawie 23 lata w tym roku.Pomimo że jestem studentką dzienną,staram sobie dorobić parę złotych.Jak prawie każdy student.No i dorobilam się pewnej kwoty ,którą powinna mnie usatysfakcjonować.
Mieszkam z rodzicami, oczywiście dokładam się do opłat.Jednak od pewnego czasu ustalilam sobie pewną niezbyt dużą kwotę,jak mogę przeznaczyć dziennie na moje wydatki.Boję się jej przekroczyć,a jeśli już to zrobię to czuję się z tym źle.W zasadzie nie wyjeżdżam do teatrów,kina,czy w inne miejsca,nie kupuje sobie jakiś nowych ciuchów, drobiazgów.Ponadto kilka razy dziennie sprawdzam swoje środki,na internetowym koncie.Ta jakbym ciągle miała obawę czy na pewno mam te środki i czy za dużo nie wydałam
Czuję że mam jakąś opsesje na tym punkcie,którą ciągle mnie ogranicza w sprawie kupna niektórych rzeczy,które naprawdę chciałabym sobie kupić.Dodam jeszcze że ciągle szukam nowych zleceń,aby mieć jeszcze więcej pieniędzy

Odnośnik do komentarza

Doskonale to rozumiem. Sama jestem studentką dzienną, jedyna różnica to, że utrzymuję się sama. Sprawdzanie czy masz pieniądze do końca miesiąca, a jeśli masz to ile i czy może być więcej. Praca do wyczerpania.

Ale powiem ci coś. To nie ma sensu. Doprowadzi cię to tylko do załamania i wypalenia. Nie warto.

Musisz znaleźć w życiu równowagę. Choć tę niewielką odrobinę, która da ci spokój i poczucie zadowolenia. Trochę radości. Godzina w ulubionej kawiarni po uczelni raz w tygodniu. Z niepłatnych może spacer po parku albo dobra książka. Biblioteka, a może jakieś członkostwo w klubie/siłowni, jeśli masz parę groszy.

W tej chwili skupiasz się na dwóch rzeczach - studiach i pracy. Studia mają sprawić, że dostaniesz lepszą pracę, więc tak naprawdę wszystko sprowadza się do robienia pieniędzy. To nie życie.