Skocz do zawartości
Forum

Walka z fobią


Gość Pios

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Otóż, jakiś czas temu w końcu przed sobą samą przyznałam, że naprawdę mam problem. Do tej pory udawałam, że wszystko jest w porządku i niczego więcej nie potrzebuję, ale - no właśnie.

Zacznijmy od tego, że w dzieciństwie zdarzyła się jedna rzecz, która potem obróciła wszystko do góry nogami. Od tego czasu zaczęłam mieć straszne problemy z zaufaniem, a nawet zwyczajnie się bałam. Nadal boję.

Na początku bałam się ludzi i nie chciałam mieć z nimi nic do czynienia. Nie ufałam, nie rozumiałam i nie cierpiałam ich. Zwłaszcza dotyku. Broń Boże, żeby ktoś czegokolwiek spróbował. Obojętność rodziców i ich nieobecność też nie pomagały.

Dzisiaj mam 19 lat, utrzymuję się sama i studiuję. Problem zmniejszył się o tyle, że nie mam nic przeciwko kobietom. Nadal boję się mężczyzn, nawet bardziej niż wcześniej. Czuję się samotna, ale nie mogę znieść myśli o zbliżeniu się do któregokolwiek. Nienawidzę przytulania się nawet wśród przyjaciół. Przypadkowy dotyk sprawia, że sztywnieję. Myśl, że te rzeczy, które inne dziewczyny po prostu nazywają flirtem czy uwodzeniem, strzepywanie pyłków jakkolwiek by to brzmiało, dotyk rąk, nieważne - z mężczyzną jest nie do zniesienia(tylko rodzina nie wlicza się w grupę zagrożeń). Miałam dokładnie dwa potencjalne związki do tej pory i za każdym razem coś się we mnie łamało, dostawałam koszmarów i pewnego dnia budziłam się czując strach i obrzydzenie, a chłopaki nie mogli zrozumieć dlaczego - a ja nie potrafiłam im powiedzieć.

Zawsze tego żałuję i z czasem to staje się coraz trudniejsze. Nie chcę zawsze być sama, ale jak mam z tym walczyć? Seks mnie obrzydza. Hormony buzują, a przez to moja własna seksualność staje się problemem. Czy ktoś jest w stanie mi coś poradzić? Od razu powiem, że nie mam możliwości kontaktu z psychologiem. Raz: problemy finansowe. Dwa: jestem za granicą.

Dziękuję, że przeczytałeś/aś tę kolumnę tekstu.

Pios

Odnośnik do komentarza